تاریخ انتشار: 1396/04/28 22:51
دهشمند اصلی‌ترین گزینه اراکی‌ها؛
کد خبر: 194775

هواداران آلومینیوم اراک خواهان مدیرعامل شدند

اخباری که از باشگاه آلومینیوم مخابره می شود همه نشان دهنده شرایط بغرنج حاکم بر این تیم است که سبب می شود هر انسان علاقمند به ورزش استان در خصوص وضعیت فصل آتی تیم آلومینیوم احساس نگرانی کند.
هواداران آلومینیوم اراک خواهان مدیرعامل شدند

 اینکه قبول تیمداری توسط شرکت آلومینیوم تحت چه شرایطی به وقوع پیوست هر چند در آینده و در صورت کسب نتایج ضعیف بتواند برای افرادی که با تصمیمات خود فوتبال استان را در شرایط بدی قرار دادند نقش پیراهن عثمان را بازی کند اما چندان در زمان حال علاج واقعه نخواهد بود.

در نخستین جلسات هیات مدیره جدید باشگاه آلومینیوم آقایان رجائیان امیدوار و دهمشند به عنوان سه گزینه مدیرعاملی تیم مطرح می شوند که با کنار رفتن فرد اول طی شدن مراحل قانونی انتخاب مدیرعامل در خصوص دهشمند و امیدوار وارد فاز اجرایی میشود و این یعنی از بین دهشمند و امیدوار قرار است یک نفر مسئولیت اجرایی امورات باشگاه را بر عهده گیرد.

به خوبی مشخص است که هیات مدیره باشگاه بنا بر اختیارات قانونی خود با وجود انتقادات بسیار نسبت به انتخاب سرمربی اقدام کرده اند اما جای سوال دارد چرا این هیات مدیره بر اساس همان اختیارات همچنان بعد از گذشت روزها و با علم به اینکه از نقش مدیرعامل در موفقیت تیم نمی توان گذشت نسبت به معرفی #مدیرعامل اقدامی نکرده است؟

اگر مراحل قانونی و انجام استعلامات دو گزینه یاد داده شده در سطور بالا دچار وقفه شده است برای هواداران توضیح دهند و اگر جواب استعلامات دریافت شده است واضح تر به جامعه ورزش استان پاسخگو باشند که چرا از انتخاب مدیرعامل در حالیکه مدت زمان بسیار اندک تا شروع لیگ باقی مانده است خودداری می کنند! شاید این وقت خریدن همچون انتخاب سرمربی دلالت بر انتخاب گزینه مورد نظری داشته باشد که...

مطالبه اصلی هواداران و جامعه فوتبال استان اکنون انتخاب هر چه سریعتر مدیرعامل برای تیم آلومینیوم است تا شاید بتوان با نگاه امیدوارتری به مسابقات فصل آتی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال نگاه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vqln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان آلومینیوم اراک برای اردوی مشهد اعلام شد
36 بازیکن به خط شدند؛

حریفان تدارکاتی آلومینیوم اراک مشخص شدند
9 دیدار دوستانه در انتظار اراکی‌ها؛

مدافع اسبق پرسپولیس در یک قدمی آلومینیوم اراک!
علی حنطه دست روی گزینه خوبی گذاشت؛