تاریخ انتشار: 1396/05/02 22:22
سپیدرود پیشنهاد داد اما خدا میداند چه در فکرشان میگذشت؛
کد خبر: 193674

امیررضا غمناک: حقم لیگ برتر بود اما می‌خواهم با شهرداری لیگ برتری شوم

بازیکن تیم فوتبال شهرداری تبریز عنوان کرد که می‌خواهد با این تیم به لیگ برتر صعود کند.
امیررضا غمناک: حقم لیگ برتر بود اما می‌خواهم با شهرداری لیگ برتری شوم

 امیررضا غمناک هافبک جوان و بااخلاق تیم شهرداری تبریز که اهل رشت است درخصوص پیشنهاد سپیدرود به وی گفت: سپیدرود برای همکاری به من پیشنهاد داده بود و آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم شهرش به میدان برود. بازی در لیگ برتر مزد تلاش بی وقفه فصل قبل من در تیم شهرداری بود ولی اینگونه نشد.

وی افزود: آقای صالح پناهی(سرمربی شهرداری تبریز) می‌تواند گواه این موضوع باشد اما آقایان این فرصت مهم را از من گرفتند. تنها بخاطر هواداران بزرگ سپیدرود و رشتی ها سعی می‌کنم حرفی نزنم اما ماه پشت ابر نمی ماند. آقایان فراموش کرده‌اند هر طلوعی غروبی دارد. تمام تلاشم را میکنم تا روی هدفم متمرکز باشم و درون زمین حتما پاسخ بی مهری ها را می‌دهم.

وی ادامه داد: به غیر از تیم‌ سپیدرود با یک تیم لیگ برتری دیگر نیز صحبت‌هایی انجام شده بود اما مذاکراتمان به جایی نرسید و با توجه به قولی که به آقای صالح پناهی داده بودم به تبریز آمدم و در عرض چند دقیقه، با شهرداری تبریز به توافق رسیدم و با تمام توانم برای این تیم به میدان خواهم رفت.

غمناک درخصوص احساس حضورش در تیم شهرداری گفت: همانگونه که مطلع هستید  باتوجه به شناختی که من از مردم تبریز و باشگاهمان داشتم و اعتمادی که حاج علی صالح‌پناهی به من دارد، ترجیح دادم قراردادم را تمدید کنم درصورتی که حقم حضور در لیگ برتر بود، می‌خواهم با تلاشی بی‌وقفه و همکاری بچه‌ها و عنایت خدا به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال تیم شهرداری تبریز یکی از تیم‌های خطرناک لیگ یک خواهد بود. اکثر بازیکنان فصل گذشته حفظ شدند و هماهنگی و صمیمیت خاصی بین تیم ما وجود دارد و مهمتر از همه، مسئولین دلسوز و کادرفنی قدرتمندی است که در تیم ما وجود دارد و امیدواریم با حاج علی صالح‌پناهی، به لیگ برتر صعود کنیم و به حقمان در فوتبال برسیم زیرا تبریز شایسته حضور سه تیم در لیگ برتر را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27vlzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صالح پناهی: تیمی هم سطح و یکدل می‌خواهم/ هیچ یک از بازیکنان شهرداری، قرارداد رسمی ندارند!
واکنش سرمربی شهرداری تبریز به اخراج 4 بازیکن؛

چهار بازیکن شهرداری تبریز اخراج شدند
تبعات باخت شهرداری تبریز به تیم دسته سومی؛

نیاز مبرم شهرداری تبریز به یک مهاجم شش دانگ
ضعف در امر گلزنی برای شاگردان صالح‌پناهی؛