تاریخ انتشار: 1396/05/24 11:43
مدیرعامل جدید آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 188829

دهشمند: با تلاش و همدلی مسئولین آلومینیوم اراک را مجددا به موفقیت می‌رسانم

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم با همدلی بتوانیم به موفقیت های فراوانی دست پیدا کنیم.
دهشمند: با تلاش و همدلی مسئولین آلومینیوم اراک را مجددا به موفقیت می‌رسانم

 علیرضا دهشمند مدیرعامل جدید این باشگاه اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز به لطف اعتماد هیات مدیره باشگاه و مدیران ایرالکو و بالاخص شخص دکتر اخوان در این جایگاه قرار گرفته ام و امیدوارم به کمک همکارانم در باشگاه آلومینیوم بتوانیم فوتبال استان را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.

وی اضافه کرد: در این میان می بایست از نمایندگان‌محبوب شهرمان دکتر کریمی و مهندس مقدسی ، آقایان محمدی ، بهاری و سایر اعضای محترم هیئت مدیره تشکر نمایم.

دهشمند افزود: همچنین تشکر ویژه ای دارم از مهندس محمودی، مشاور ورزشی دکتر اخوان  که با دید مثبت و حمایتی خود حامی ورزش استان و  بسیار پیگیر مسائل باشگاه هستند  و در زمینه بحث های پیش آمده پیرامون بازی با خیبر خرم آباد نیز الحق و الانصاف از هیچ کوششی برای اثبات بی گناهی باشگاه دریغ نکردند. از مدیران‌ گذشته و دوستانی که در این مدت در باشگاه زحمات فراوانی کشیدن نیز سپاسگزارم.

وی خاطر نشان کرد: در این بین از هواداران خونگرم ، مردم خوب استان  بواسطه پشتیبانیشان از فوتبال اراک تقدیر می نمایم و از بزرگان فوتبال استان و پیشکسوتان نیز برای در دست گرفتن سکان مدیریت باشگاه کسب رخصت می کنم، امیدوارم بتوانم جوابگوی الطاف آنان در این مدت باشم.

دهشمند افزود :برای پیشرفت اراک باید از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم ،باید برای اعتلای نام اراک باهم متحد بشویم، خیلی از حواشی ای که فوتبال اراک درگیرش است نشات گرفته از سو تفاهمات است که انشالله باید در کنار هم برطرف نماییم و برای موفقیت تلاش کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا باید به انتظار هواداران و  اهالی فوتبال پایان دهیم ،خوشبختانه امروز همه مسئولین پای کار فوتبال امده اند و کمک مینمایند  انشالله امسال تیم را در لیگ یک حفط و در زمینه پایه با برنامه تلاش میکنیم نسل جدیدی بسازیم  و سال بعد نیز قول میدهم اراک را راهی لیگ برتر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agzne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطان سقوط گزینه شد/ برای اراکی ها مرغ همسایه غاز است!
قحط الرجال در اراک برای پست مدیرعاملی؛

هواداران آلومینیوم اراک خواهان مدیرعامل شدند
دهشمند اصلی‌ترین گزینه اراکی‌ها؛

سامره: باید با اختلاف 5 گل پیروز می‌شدیم/ داوری بازی بسیار بد بود!
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد بازی؛