تاریخ انتشار: 1396/05/25 14:51
آژیر قرمز بیخ گوش صالح‌پناهی؛
کد خبر: 188578

شهرداری تبریز ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ یک!

هفته دوم جام آزادگان روز دوشنبه برگزار شد و در یکی از نتایج عجیب شهرداری تبریز در بازی پرگل نتیجه را به همنام ماهشهری واگذار کرد.
شهرداری تبریز ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ یک!

 تیم شهرداری تبریز که هفته اول را با باخت خانگی استارت زده بود برای جبران باخت هفته نخست و با انگیزه بسیار زیاد گام به مسابقه با ماهشهر گذاشت اما حریف این تیم هم نشد و دومین باخت پیاپی خود را در هفته دوم جام آزادگان تجربه کرد.

شهرداری تبریز این فصل باحمایت شهردار ورزش دوست و شورای شهر در مسابقات لیگ یک شرکت کرده اما چیزی که پیش از فصل موجب نگرانی اهالی فوتبال بود حالا یقه این تیم را گرفته و تجربه کم کادر فنی نگرانی ها را در بین هواداران تیم زیاد کرده است.

علی صالح پناهی هر چند فصل گذشته در لیگ دو با صعود به لیگ یک کارنامه موفقی کسب کرد، اما چندان تجربه زیادی ندارد و همین تجربه کم در ادامه فصل می تواند برای این تیم گران تمام شود.

به هرحال صالح پناهی برای عبور از این فشار و بحران باید نیمکت فنی خود را تقویت کند و از تجربیات و مشاوره های مربیان دیگر استفاده کند در غیر اینصورت با این روند بزودی باید شاهد تغییرات فنی در شهرداری تبریز باشیم. البته اگر مدیران این تیم تمایل به حفظ سهمیه لیگ یک داشته باشند باید حرفه‌ی عمل کنند و رابطه دوستی را کنار بگذارند.

نویسنده: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjkq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره شهرداری تبریز مقابل شهرداری ماهشهر اعلام شد
یاران صالح پناهی به خط شدند؛

صالح پناهی برف تبریز را می بیند یا خیر؟!
هوادار برد می‌خواهد، عیبی یوخ تکرار نمی‌شود؛