تاریخ انتشار: 1396/05/27 17:42
هافبک دفاعی شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 188133

میثم کریمی: تیم با انگیزه و جوانی داریم/ سید کوروش شخصیت و اخلاق بخصوصی دارد

هافبک دفاعی پر سابقه فصل گذشته نساجی مازندران که در این فصل به تیم شهرداری ماهشهر پیوست از شرایط این تیم خوزستانی در رقابت های این فصل لیگ دسته اول سخن گفت.
میثم کریمی: تیم با انگیزه و جوانی داریم/ سید کوروش شخصیت و اخلاق بخصوصی دارد

 میثم کریمی در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص شرایط شهرداری ماهشهر گفت: بازی با شهرداری تبریز بازی خوبی بود نیمه اول به خاطر گرمای شدید بدن بازیکن ها خالی کرده بود علی الخصوص خودم و بازیکنان نمی توانستند توانایی خودشان را به نمایش بزارند برای همین خود من هم بخاطر شرایط جوی و شرجی شدید بدنم خالی کرده بود و دقیقه چهل تعویض شدم ولی نیمه دوم به خاطر اینکه هوا بهتر شد بچه های تیم راه افتادند و توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی در تمجید از سرمربی تیمش گفت: سید کوروش شخصیت و اخلاق بخصوصی دارد ایشان همه ی بازیکنان را به یک چشم می بیند و بازیکن باتجربه و جوان برای  ایشان فرقی ندارد هرکس در تمرین ها و بازی بهتر کار کند در ترکیب قرار می گیرد و هیچ فرقی نمی کند  که بازیکن باتجربه باشد یا جوان..نمونه ی بارزش در  همین بازی رخ داد که در دقیقه چهل خود من را تعویض کرد.

وی ادامه داد: ما روز یکشنبه یک بازی سختی در جام حذفی با تیم خوب و پر مهره ی بادران داریم که از لحاظ امکانات و کادر فنی و بازیکن جزو مدعی های اول صعود می باشد اما ما هم  با تلاش بازیکن های جوان و کادر فنی خوب مان و هواداران پرشور ماهشهری که در این هوای  شرجی تیم را تنها نمی زارند  سعی می کنیم که انشالله دست پر از بازی خارج شویم.

کریمی افزود: تیم ما تیم با انگیزه و جوان و پرتلاشی می باشد و کادر فنی که در راس کار قرار دارد به تیم انگیزه مضاعف می دهد و مهمترین چیزی که باعث شده تیم ما نتیجه بگیرد  این هست که هیچ بازیکنی هیچ تضمینی ندارد که بازی بعد در  ترکیب هست یا نه چرا که بازیکن با تمرینش ثابت می کند  که باید تو کار باشد برای  همین تمام بازیکنان برای بازی کردن تمرین می کنند و این باعث می شود تمامی نفرات تیم اماده باشند و برای بازی لحظه شماری کنند که این خودش باعث افزایش انگیزه تیم می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان از تماشاگران عزیز مسئولین تیم کادر فنی و بازیکنان خوب مان تشکر میکنم که با  یکدلی تو این گرما تمرین می کنند و توانستیم این نتایج خوب را بگیریم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx77n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری ماهشهر در فصل 97-96
شهرداری ماهشهر آماده لیگ یک شد؛