تاریخ انتشار: 1396/05/29 10:37
مدیرعامل شهرداری ماهشهر خبر داد؛
کد خبر: 187826

قنواتی:بازی های آینده شهرداری قطعا در ماهشهر خواهد بود

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر با اشاره به میزبانی این تیم از بادران تهران در جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه غدیر اهواز، گفت: تنها این دیدار ما در اهواز برگزار می شود و سایر بازی های لیگ یک را در ماهشهر میزبانی می کنیم.
قنواتی:بازی های آینده شهرداری قطعا در ماهشهر خواهد بود

 فرج الله قنواتی، در خصوص میزبانی از بادران تهران در جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز، اظهار کرد: مشکل نور ورزشگاه ماهشهر برطرف شده ولی اکنون مشکل برق پیدا کرده است و به همین دلیل فردا (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم بادران از سری رقابت های جام حذفی هستیم. اگر این بازی با یک روز تاخیر برگزار می شد ما می توانستیم این دیدار را هم در ماهشهر میزبانی کنیم.

وی افزود: جای نگرانی وجود ندارد و مشکل برق ورزشگاه ماهشهر هم برطرف خواهد شد و ما سایر بازی ها لیگ دسته یک فوتبال کشور را در شهرستان ماهشهر میزبان خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: البته برق ورزشگاه غدیر اهواز نیز مشکلی پیدا کرده است که برطرف می شود و بازی ما با تیم بادران تهران در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

وی درخصوص آمادگی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر برای رویارویی با تیم بادران تهران، عنوان کرد: تلاش مجموعه تیم، موفقیت در این دیدار است. بادران نیز تیم بسیار قوی و پرمهره ای است و از مجموعه خوبی بهره می برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pvdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهواز یا خرمشهر میزبان بادران خواهد بود
با اعلام محمودزاده؛