تاریخ انتشار: 1396/05/31 09:54
با حذف شدن در جام حذفی؛
کد خبر: 187480

فرصت سوزی صالح‌پناهی با اخراج از تیم شهرداری!

تیم فوتبال شهرداری تبریز در جام حذفی نیز چندان موفقیت آمیز ظاهر نشد.
فرصت سوزی صالح‌پناهی با اخراج از تیم شهرداری!

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی، شهرداری تبریز که سابقه حضور در لیگ برتر را در سالیان گذشته داشته است فصل گذشته با هدایت علی صالح پناهی موفق شد به لیگ یک صعود کند و مسئولین تیم شهرداری درحالی هدایت تیم را به صالح پناهی واگذار کردند که گزینه های بهتری روی میز داشتند اما به پاس قدردانی از زحمت وی و پاداش صعود به وی، او را به عنوان سرمربی تیم خود در لیگ یک انتخاب کردند.

صالح پناهی که حتی سابقه مربیگری در لیگ یک را ندارد، به عنوان سرمربی در تیم شهرداری روی نیمکت می نشیند و فشار قبل بازی و همچنین هواداران برای وی بسیار غیرمحسوس است. این را می توان از نتایج شهرداری اثبات کرد زیرا صالح پناهی از مربیان صاحب سبک است اما در لیگ یک چندان توفیقی نداشته و در دو بازی ابتدایی لیگ، 5 گل خورده که نشان از بی نظمی تیمش در مسابقات می دهد.

اوج بد بیاری صالح پناهی در تیم شهرداری، در جام حذفی بود. جایی که آنها مقابل تیم گل ابریشم که تنها چند ماه از تشکیلش گذشته است شکست خوردند. رقابت های جام حذفی فرصت مناسبی برای صالح پناهی بود تا علاوه بر اثبات خود به مدیران تیم، از بحران نیز خارج شود اما چنین نشد و فرصت سوزی کرد.

مدیران تیم شهرداری تبریز که نسبت به فصل قبل بازیکنان بسیار باکیفیت تر و طبیعتا گران قیمت تری جذب کردند و بسیار هزینه کردند، به دنبال موفقیت با این تیم هستند، نه سقوط به لیگ دو زیرا به خوبی می دانند که صعود از لیگ فرسایشی پائین تر به لیگ یک، می تواند سخت تر از قهرمانی در لیگ یک باشد. به همین دلیل شاید صالح پناهی هفته آینده روی لبه تیغ قرار گیرد و اگر هفته آینده نیز بازی خانگی اش را ببازد، شاید دیگر روی نیمکت شهرداری ننشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqqe9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری تبریز ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ یک!
آژیر قرمز بیخ گوش صالح‌پناهی؛

صالح پناهی برف تبریز را می بیند یا خیر؟!
هوادار برد می‌خواهد، عیبی یوخ تکرار نمی‌شود؛