تاریخ انتشار: 1396/06/03 14:13
سرمربی شهرداری بم در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 186822

اردشیر البندی: به توانایی شاگردان ایمان دارم/ فقط 5 بازیکن غیربومی داریم!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: به توانایی و اعتماد به نفس بازیکنانم ایمان دارم و مطمئن هستم در لیگ دو به موفقیت خواهیم رسید.
اردشیر البندی: به توانایی شاگردان ایمان دارم/ فقط 5 بازیکن غیربومی داریم!

اردشیر البندی سرمربی شهرداری بم در گفتگو باخبرنگار فرتاک ورزشی گفت: شرایط تیم ما با توجه به انجام تمرینات منظم و مرتبی که داشتیم و برگزاری اردو در اصفهان از شرایط خوبی برخوردار است اما خب طبیعتا تا شروع فصل نمی توان گفت که وضعیت تیم ما به چه شکلی خواهد بود ولی خوشبختانه بچه ها از شرایط خوبی برخوردارند و بیشتر بازیکنان تیم جوان و با انگیزه هستند که به آنها ایمان و اعتقاد کامل دارم.

وی درخصوص هدف شهرداری بم در لیگ دو گفت: این چیزی طبیعی است که همه تیم های حاضر برای رفتن به لیگ یک از انگیزه بالایی برخوردار باشند که تیم ما هم از این امر مستثنی نیست و شرط صعود به مرحله بعد انگیزه درونی بچه هاست که این نوع انگیزه را می توان در درون بچه های تیم مشاهده کرد.

البندی درخصوص حمایت مسئولین نیز گفت: در این فصل با توجه به بودجه محدود شهرداری نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم اما بازیکنان موجود نیز سابقه بازی در تیم های لیگ برتری و بعضا تیم ملی را در کارنامه خود دارا هستند و بازیکنان خوبی به تیم جذب شده اند. در این مسیر بیشتر توجه تیم روی بازیکنان بومی بوده است به طوری که غیر از 5 بازیکن بقیه بازیکنان بومی هستند.

وی در پایان افزود: بسیاری از بازیکنان ما حرف های زیادی برای گفتن دارند و این شهر نیز بسیار با استعدا و دارای توانمندی های بالاست که امیدوارم با حمایت مسئولین و برنامه ریزی بتوان آن را شکوفا نمود.

مصاحبه: "موسی طالبی"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yd7va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ پیگیری تمرینات تیم شهرداری بم جهت حضور در لیگ دو
از نگاه دوربین سعید زارع؛

هادی بهزاد به شهرداری ارومیه پیوست
پس از گذراندن خدمت سربازی؛

تساوی نساجی مقابل پاس در دیداری دوستانه
زور استقلالی‌ها به هم نرسید؛