تاریخ انتشار: 1396/06/04 10:31
مفتخر به دنبال پیروزی نخست در لیگ؛
کد خبر: 186665

پیش بازی ایرانجوان-نفت مسجد سلیمان؛ فکری در اندیشه سومین برد متوالی!

سومین هفته از مسابقات لیگ یک عصر فردا در شهرهای مختلفی پیگیری خواهد شد.
پیش بازی ایرانجوان-نفت مسجد سلیمان؛ فکری در اندیشه سومین برد متوالی!

در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف یکدیگر می روند.

کوبل داوری:

محمد ملکی – علی اکبر نوری – مهدی صناعی – حامد صادقی جو – ناظر: سعید بطحایی

پیش بازی:

شاگردان فکری که در دو بازی گذشته شش امتیاز را جذب کردند، به دنبال سومین برد پیاپی خود در جدول بازی ها می باشند تا به یکه تازی خود ادامه دهند اما در سوی مقابل ایرانجوان که کمی دیرتر بسته شده است در دو دیدار گذشته دو باخت متوالی را تجربه کرد تا شرایط این تیم در جدول کمی سخت به نظر برسد. بی شک بوشهری ها سخت به دنبال پیروزی در این بازی حساس می باشند تا با بدست آوردن سه امتیاز این بازی، شرایط خود را در جدول رده بندی کمی خوب کنند و با بردی روحیه بخش به بازی های باقی مانده فکر کنند.

جدال دو مربی بادانش و خوش اخلاق فوتبال ایران یعنی محمود فکری و سعید مفتخر می تواند آبستن حوادث بسیاری باشد، که باید منتظر شروع بازی باشیم تا ببینیم نتیجه به نفع کدام تیم رقم خواهد خورد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

ایرانجوان: وحید اصغر زاده - حسین بازیاری - مصطفی احمدی - محمد طارمی - صادق گلشنی - حسین کاظمی - سجاد مشایخ - مسعود نظرزاده - حمدالله ابدام - اویس کرد جهان - سجاد فیض الهی

سرمربی: سعید مفتخر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، علی گودرزی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی‌بیگی، میلاد خدایی، عباس یحیی‌بیگی، حمید نعمتی، احمد داوودی، حسین دوست‌دار، محمد علی‌نژاد و پیمان میری

سرمربی: محمود فکری

درحالی که فصل قبل اکثر بازیهای خانگی ایرانجوان از سیمای بوشهر پخش زنده می شد، پخش زنده این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnbaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان-نفت مسجدسلیمان؛ بازگشت مربیان سابق

بدترین شروع فصل ایرانجوان!
با دو باخت و بدون امتیاز؛

سعید مفتخر بدون پیروزی مقابل بادران!
دبل باخت مفتخر برابر نارنجی‌پوشان؛