تاریخ انتشار: 1396/06/05 21:21
کد خبر: 186386

رسول خطیبی: از تلاش بازیکنانم راضی ام/ پنالتی ما اعلام می شد، نتیجه دیگری رقم می خورد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از تلاش بازیکنانم برابر تیم گل گهر راضی هستم و اگر داور پنالتی ما را می گرفت، نتیجه دیگری رقم می خورد.
رسول خطیبی: از تلاش بازیکنانم راضی ام/ پنالتی ما اعلام می شد، نتیجه دیگری رقم می خورد

 رسول خطیبی پس از پایان بازی تیم های گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز اظهار کرد: بازی خوبی بود و با توجه به اینکه گل گهر میزبان بود، بازیکنان این تیم ابتدای بازی ما راحت فشار قرار دادند و گل هم زدند اما در ادامه و به مرور ما صاحب توپ و میدان شدیم و حتی توانستیم گل مساوی را در این نیمه بزنیم. 

وی ادامه داد: دقیقه 45 خطای هند آشکار بازیکن گل گهر درون محوطه جریمه این تیم را داور مسابقه پنالتی نگرفت. اگر این پنالتی برای ما گرفته می شد نتیجه دیگری در این بازی رقم می خورد و ما می توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه در همان آغاز نیمه دوم علی جراح کار مصدوم شد و ما یک تعویض اجباری انجام دادیم و بعد از آن روی یک ضربه کرنر گل دوم را خوردیم. موضوعی که قبل از بازی هم به بچه ها گوشزد کرده بودیم یارگیری نفر به نفر در ضربات ایستگاهی بود که متاسفانه در صحنه گل یک بازیکن ما یار مستقیم خود را رها کرد و گل خوردیم.

وی ضمن اشاره به غیبت چهار بازیکن تاثیرگذار تیمش در این بازی عنوان کرد: تعطیلی چهار روزه تمرینات به دلیل مشکلات مالکیتی پیشین باشگاه و همچنین غیبت چهار بازیکن تاثیرگذار از جمله مواردی بود که نتوانستیم با آمادگی کامل و تمام قوا در بازی با گل گهر حاضر شویم. من از مسئولان باشگاه می خواهم که موانع پیش روی حضور مهرداد بایرامی و فرزاد زامهران در تیم را برطرف کنند تا بتوانیم از این دو بازیکن در بازی های آینده استفاده کنیم.

خطیبی در خاتمه گفت: مشکلات مالکیتی باشگاه که ابتدای فصل وجود داشت، تیم ماشین سازی را دچار مشکل کرد اما حالا ما این فرصت را داریم تا از تعطیلات لیگ پس از برگزاری هفته چهارم استفاده کرده و تیم را برای بازی های آینده مهیا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnbgr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-ماشین سازی؛ نبرد با انتحاری‌ها!
به دنبال دبل در کسب پیروزی؛