تاریخ انتشار: 1396/06/05 23:47
در اراک میزبان نیستیم بلکه میهمانیم؛
کد خبر: 186362

حنطه: هدف فصل بعد آلومینیوم صعود به لیگ برتر است!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه کسانی که علیه من شعار دادند یا خط گرفته بودند یا هوادار نبودند، گفت: در اراک تنها هستیم و به نوعی گویی میهمان محسوب می شویم.
حنطه: هدف فصل بعد آلومینیوم صعود به لیگ برتر است!

 علی حنطه سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی را خوب آغاز کردیم، فقط بر روی دو اتفاق گل را پذیرفتیم و دیگر اجازه خلق موقعیتی به نساجی ندادیم. 

علی حنطه ادامه داد: مشکلات زیادی بر سر راه ما وجود دارد که بر روی کار ما تاثیر می گذارد. هیات فوتبال استان مرکزی در خصوص میثم آقایی با ما همکاری نکرد، نیروی انتظامی با ما برای برقراری امنیت بازی همکاری نکرد، هتل ها با ما همکاری نمی کنند و می شود گفت به نوعی در اراک ما تنها هستیم.

وی در خصوص شعارهایی که هوداران علیه او در پایان بازی دادند، گفت: کسانی که علیه من شعار دادند یا خط گرفته بودند یا درک درستی از شرایط تیم ندارند ما امسال هدف مان کسب رتبه تک رقمی است و فصل بعد برای صعود به لیگ برتر خواهیم جنگید. 

حنطه تصریح کرد: مشکل اصلی تیم ما در حال حاضر نبود مهاجم است بر همین اساس با چند مهاجم مذاکره کردیم و به زودی به نتیجه خواهیم رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnbnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حنطه: دهشمند مدیری فوتبالی و کار بلد است/ حاضریم به ستاد مبارزه با دوپینگ کمک کنیم!
بودجه امسال ما بین 2 تا 2.5 میلیارد است؛

حنطه: آلومینیوم اراک به صورت قرض الحسنه مدیریت می‌شود!
آلومینیوم را در بازی با نساجی قضاوت کنید؛