تاریخ انتشار: 1396/06/06 14:18
از شنیدن حیاکن رهاکن تا زانو زدن مقابل پاشازاده؛
کد خبر: 186273

مسببین آمدن مربی همیشه بازنده پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند!

تیم آلومینیوم در هفته سوم لیگ یک باز هم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و با ارائه نمایشی ضعیف مغلوب نساجی مازندران شد.
مسببین آمدن مربی همیشه بازنده پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند!

 این اتفاق در حالی رخ می دهد که آلومینیوم در دو هفته ابتدایی نیز تنها دو تساوی کسب کرده بود و حالا این تیم با دو امتیاز در زمره فانوس بدستان لیگ روزگار می گذراند.آن هم در حالیکه در پایان هفته نخست حنطه به اصحاب رسانه قول داده بود که در هفته سوم تیمش به مرز آمادگی برسد.

علی رغم اینکه آلومینیوم هفته گذشته به علت انصراف از جام حذفی، بازی نداشت و فرصت مناسبی در اختیار کادرفنی و سرمربی این تیم بود تا بتوانند از فرصت بدست آمده به جای روزهای از دست رفته فصل بدنسازی استفاده کنند، علی الظاهر این فرصت هم به مانند موارد مشابه از دست رفته است و پس از گذشت دو هفته از بازی با مس رفسنجان، آلومینیوم باز هم عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت و نتوانست ره به جایی ببرد.

سردرگمی عجیب سرمربی و کادرفنی آلومینیوم در این تیم زمانی مشخص می شود که به نحوه چینش ترکیب این تیم توجه بیشتری کنیم. اینکه حنطه از بازیکنی در طول سه بازی یک بار در خط دفاع یک بار در خط هافبک و یک بار در خط حمله استفاده می کند هم می تواند یک رکورد در میان مربیان فوتبال تمام دنیا تلقی شود و هم می تواند نشان از سردرگمی وی در تعیین ترکیب تیمش باشد.تعویض های تکراری سرمربی در پست های دفاع کناری، خروج دروازبانی که در دیدار با مس رفسنجان عملکرد خوبی داشته است از لیست و استفاده از دروازبانی که تقریبا روی هر دو گل نساجی مقصر بود، انرژی منفی عجیب و غریب تزریق شده از ناحیه سرمربی به تیم در آستانه دیدار با نساجی طی مصاحبه با رسانه های کشوری، خریدهای تکراری از تیم هایی که در فصل گذشته به لیگ دو سقوط کرده اند و دهها دلیل دیگر همه و همه نشان می دهد هر دلسوز فوتبالی حق دارد نگران وضعیت آینده آلومینیوم باشد.

در این بین در پایان دیدار با نساجی که با عملکرد ضعیف و خلق کمترین موقعیت گل ممکن برای آلومینیوم همراه بود هواداران آلومینیوم خواهان جدایی حنطه از این تیم شدند. اتفاقی که بدون شک می بایست مسببین حضور حنطه در اراک را به فکر برو ببرد. افرادی که در هیات مدیره باشگاه آلومینیوم حاضر اند و تابناک مرکزی در گذشته به آنها در مورد حضور حنطه هشدار داده بود اما خیر و صلاح باشگاه را فراموش کردند و رای به سرمربیگری فردی دادند که همواره به عنوان یک مربی بازنده در فوتبال ایران شناخته می شود و چشم بستن بر سیاهی 5 سقوط در کارنامه مربیگری اش، تنها از افرادی برمی آید که فوتبال استان را قربانی منافع خود می کنند.افرادی که با جدایی پاشازاده ای که آلومینیوم را متحول کرده بود بشکن می زدند و به او انواع و اقسام انگها را می زدند اما امروز با سرمربیگری سرمربی محبوبشان، مقابل پاشازاده و تیم جوان اما یکدستش در اراک، زانو زدند و درس فوتبال آموختند.

واضح و طبیعی است که در مقطع کنونی که تیم فوتبال آلومینیوم وضعیت افسار گسیخته ای را تجربه می کند و شرایطش هر فوتبالدوستی را به نگرانی وامیدارد، مسببین روی کارآمدن سرمربی ای که از بازیکنانش تاثیر می گیرد تا بر روی آنها تاثیر بگذارد، می بایست در مقام پاسخگویی حاضر شوند و مردم و رسانه های استان را قانع کنند که به کدامین دلیل و با تکیه بر کدامین منطق رای به انتخاب حنطه داده اند و این چنین علاوه بر احساسات مردم و غرور فوتبال استان، بیت المال و حاصل دسترنج کارگران زحمتکش ایرالکو را نیز هدف قرار دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zr99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حنطه: هدف فصل بعد آلومینیوم صعود به لیگ برتر است!
در اراک میزبان نیستیم بلکه میهمانیم؛

حنطه: آلومینیوم اراک به صورت قرض الحسنه مدیریت می‌شود!
آلومینیوم را در بازی با نساجی قضاوت کنید؛