تاریخ انتشار: 1396/06/06 15:34
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 186259

دست نشان: بادران در جریان بازی بسیار تمارض انجام می‌داد/ آینده روشنی در انتظار ملوان است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نسبت به تمارض های متعدد بازیکنان بادران تهران موضع گرفت.
دست نشان: بادران در جریان بازی بسیار تمارض انجام می‌داد/ آینده روشنی در انتظار ملوان است

 نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با بادران تهران گفت: بازی سنگینی بود و تیم بادران تیم پر مهره ای بود. ما باتوجه به اینکه هفته قبل بازی را باختیم، در این بازی احساس می کنم بچه های ما کمی با استرس بازی کردند. ما نیمه اول فوق العاده بودیم و اجازه ندادیم بادران شرایطی برای هجوم داشته باشد.

وی افزود: در نیمه دوم متاسفانه دفاع راست تیم ما از ناحیه قلب دچار مشکل شد و مجبور شدیم تعویضش بکنیم و قبل از آنکه تعویض شود در یکی دو صحنه توپ هایی را کم آورد که همان توپ ها سبب شد تا موقعیت خوبی برای بادران ایجاد شود که خوشبختانه مدافعین و دروازه بان ما اجازه ندادند توپ گل شود.

دست نشان ادامه داد: در ادامه بازی یک توپ محرض و آشکار را متاسفانه داور بازی پنالتی اعلام نکرد که نگرفتن این پنالتی سبب شد بچه های ما ناخودآگاه عقب نشینی کنند چون بادران در نیمه دوم با بازی مستقیم کمی ما را تحت فشار قرار داد. علی الخصوص زمانی که حریف 10 نفره شد، احساس می کنم بچه های ما کار را تمام شده در نظر گرفتند و آن انجسام تیمی و دوندگی که در ابتدای بازی داشتند را نتوانستند در لحظات پایانی ادامه دهند.

سرمربی ملوان درخصوص داوری گفت: اینکه گل بادران صحیح بود یا نه را نمی دانم و هنوز فیلم بازی را ندادیم. باید فیلم بازی را ببینم تا درخصوص خطای مدافع ما روی بازیکن بادران نظر دهم ولی بچه های ما و شخصی که خطا انجام داده بود به من گفتند که مهاجم بادران تمارض کرده است. بادران در جریان بازی بسیار تمارض انجام می‌داد. نمونه اش اخراج کریم اسلامی که چندین و چند بار تمارض کرد که پنالتی و یا خطا بگیرد که توسط داور اخراج شد. پنالتی دقیقه 95 زدن خیلی سخت است و استرس بالاست که متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و پیروزی را با تساوی عوض کردیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به آینده این تیم امیدوارم و تیم خیلی خوبی داریم فقط بچه های ما کمی باید به آن خودباوری برسند و باب میل من فوتبال بازی کنند. اگر این مساله حل شود و بچه ها با اعتماد به نفس در زمین مسابقه حاضر شوند، مطمئنن در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kn87a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره ملوان مقابل بادران
با تلاش کادر پزشکی، حیدریه رسید؛

لیست 19 نفره بادران مقابل ملوان اعلام شد
محرومان به تیم اضافه شدند؛