تاریخ انتشار: 1396/06/07 11:03
علی حنطه می رود یا مدیریت بحران می کند؟!
کد خبر: 186107

سرنوشت اراکی ها در دستان بادران، نفت و ماشین سازی!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی به مصاف نساجی رفت که از دو بازی قبلی خود دو امتیاز گرفته بود.
سرنوشت اراکی ها در دستان بادران، نفت و ماشین سازی!

 شاگردان علی حنطه در این بازی بسیار نا امید کننده ظاهر شدند و در حالی که از امتیاز میزبانی بهره می بردند با پنج،شش هافبک سعی داشتند ریتم بازی را در اختیار بگیرند اما ناموفق عمل کردند و در پایان با دو گل شگست خوردند. اوج هنر نمایی در این بازی شگرد خاص نساجی جی ها در گل زدن بود،آنها در طول بازی میدان داری می کردند تا سر فرصت ایجاد موقعیت کنند که همین امر صورت پذیرفت و روی دو ضربه ایستگاهی زهر خود را به اراکی ها ریختند.

پاشازاده دو مرتبه روی نیمکت اراک نشسته بود و خاطرات خوبی از این شهر داشت اما در سوی مقابل به نظر می رسید بازی با نساجی شاید مهم ترین بازی فصل برای مدیر عامل آلومینیوم، علیرضا دهشتمند باشد. پاشازاده و دهشتمند که سابقه همکاری با یکدیگر را دارند و موفق شده بودند بعد از سال ها حضور در لیگ دو سهمیه لیگ آزادگان را برای مردم اراک کسب کنند کری شدیدی با هم داشتند. دهشتمند که اصلا دوست نداشت بازی را مقابل پاشازاده واگذار کند سعی کرد انگیزه مضاعفی به تیم تزریق کند اما چاره ساز نبود و در نهایت بازی را واگذار کرد.

عملکرد نه چندان خوب اراکی ها در سه هفته ابتدایی و کسب تنها دو امتیاز و قرار گرفتن در بین تیم های پایین جدول رده بندی زنگ خطر را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به صدا در آورده است. شاگردان حنطه وقتی نتوانستند مقابل صبای نصفه و نیمه که مجموع بازیکنانش به ۱۵ نفر نمی رسید نتیجه بگیرند باید بدانند که دیدار های سخت و نفس گیر آنها از هفته چهارم تا هشتم است .

اراکی ها باید هفته آینده در تهران به مصاف بادرانی برود که در کورس است و در خانه به هیچ تیمی باج نمی دهد. هفته پنجم در اراک باید با نفت مسجد سلیمان بازی کنند که اکنون صدرنشین است و در اوج آمادگی به سر می برد. هفته ششم باید با ماشین سازی در تبریز بازی کنند که روند نتیجه گیری و کسب امتیاز را در پیش گرفته اند بازی سختی را پیش رو دارند.

اگر به عملکرد خود اراکی ها و تیم های رقیب در سه هفته گذشته دقت کنیم در خوش بینانه ترین حالت می توانند در خانه مقابل نفت عرض اندام کنند و امتیاز بگیرند، در آن صورت باید ببینیم با گذشت شش هفته و کسب سه امتیاز چه اتفاقاتی برای نیمکت آلومینیوم رخ خواهد داد.

هر چه که هست مدیران اراکی باید بدانند به مربی خود فرصت بدهند تا تیم را به ساحل آرامش برساند هر چند که بازی های آینده بسیار دشوار است و امتیاز گیری کمی سخت به نظر می رسد اما در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و شاید ورق طور دیگری رقم بخورد و آلومینیوم را بالای جدولی بیینیم.

البته ممکن است در صورت نتیجه نگرفتن تا هفته ششم و در بد بینانه ترین همان شش بازی و دو امتیاز خود حنطه از سمتش استعفا دهد اما او مربی با تجربه ای است و شرایط بحرانی را زیاد تجربه کرده و تیمش را از این سه بازی سربلند بیرون بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dld9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسببین آمدن مربی همیشه بازنده پاسخگوی مردم و رسانه ها باشند!
از شنیدن حیاکن رهاکن تا زانو زدن مقابل پاشازاده؛

حنطه: هدف فصل بعد آلومینیوم صعود به لیگ برتر است!
در اراک میزبان نیستیم بلکه میهمانیم؛