تاریخ انتشار: 1396/06/08 16:44
سومین خط حمله پرقدرت لیگ؛
کد خبر: 185872

آمار گلزنی فوق العاده مس کرمان با احمد نخعی

احمد نخعی باتوجه به انقلابی که در ترکیب تیمش رخ داده است، بسیار در لباس مس موفق ظاهر شده است.
آمار گلزنی فوق العاده مس کرمان با احمد نخعی

 اگر بخواهیم مس کرمان را نسبت به فصل قبل بررسی کنیم، این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ امسال به اندازه 10 هفته ابتدایی فصل قبل موفق به گلزنی شده است. اتفاق بی‌سابقه‌ای که با تجویز یک مربی بومی و کاملا کاربلد محقق شده است.

همواره از کرمانی‌ها فوتبال زیبایی را شاهد بودیم اما در چند فصل گذشته یک چیز گریبان این تیم را می‌گرفت، بدشانسی بود. بدشانسی هایی که امان منصور ابراهیم زاده را بریده بود و نمی‌دانست چه باید بکند اما این فصل همه چیز برای مس فرق کرده و آنها با یارگیری مناسب، سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.

نخعی و شاگردانش در سه هفته ابتدایی لیگ یک موفق شدند 6 گل به ثمر برسانند. میانگین گل زده شده 2 در هر بازی که برای کرمانی ها فوق العاده است و می‌تواند آنها را برای روزها و هفته های آینده امیدوارتر کند.

نکته بسیار مثبت در تیم مس، گلزنی آنها در هر بازی است. اینکه مهاجمین مس تشنه گلزنی هستند را نمی‌توان کتمان کرد و از نقش کادرفنی تیم نیز نمی‌شود به راحتی عبور کرد اما مهمترین اصل در دنیای مدرن ، ادامه این روند است. آیا نخعی می‌تواند این روند را ادامه دهد؟! باید منتظر دربی کرمان بین مس و گل گهر باشیم تا به صورت جدی‌تر تیم نخعی را مورد تحلیل قرار دهیم.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pg99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخعی: پیروزی مقابل راه آهن تمام شده و به فکر بازی بعدی هستیم/ برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم!
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛

پیش بازی راه آهن-مس کرمان؛ جنگ ریل و آهن در اکباتان!
عیار مس در گرو بازی با لوکوموتیورانان؛

لیست 18 نفره مس کرمان مقابل خونه به خونه اعلام شد
مس با سه غائب مهم مقابل بابلی ها؛