تاریخ انتشار: 1396/06/10 09:27
لطیفی و شاگردانش محکوم به پیروزی؛
کد خبر: 185580

پیش بازی اکسین-راه آهن؛ دوئل بازنده‌ها در کرج

دو تیم اکسین البرز و راه آهن تهران در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل یکدیگر صفارایی می کنند.
پیش بازی اکسین-راه آهن؛ دوئل بازنده‌ها در کرج

 اکسینی ها که در هفته گذشته در تبریز تن به شکست یک بر صفر دادند و تبریزی ها را از بحران خارج کردند باید به مصاف راه آهن نگون بختی بروند که حتی توان این را ندارد بازیکنی جذب کند و حتی دین محمدی سرمربی این تیم ریشه دار استعفای خود را تقدیم مسئولین این باشگاه کرد که با این درخواست وی مخالفت شد تا این تیم با شوک فراوان روانه دیدار مقابل اکسین شود.

پیش بینی می شود که شاگردان لطیفی مقابل راه آهن به راحتی پیروز شوند تا به نوعی شکست هفته گذشته خود را به باد فراموشی بگیرند. البته اگر راه آهن بتواند امتیازی از این تیم بگیرد کار معجزه آسایی را کرده است و شاگردان سیروس دین محمدی یقینا در ادامه لیگ می توانند یقه بقیه تیم های مدعی را بگیرند تا حداقل بتوانند به بقای خود در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امیدوار باشند. باید منتظر شروع این بازی باشیم تا ببینیم راه آهن می تواند مقابل اکسین معجزه کند و حداقل امتیاز را برای خود کند یا خیر.

کوبل داوری:

مجید محمدی – حمید کاوندی – مهرداد نجفی – ابوالفضل دوستی – ناظر: عبدالرسول استادزاده

ترکیب احتمالی دو تیم:

اکسین البرز: سجاد بیرانوند - محسن ایرانژاد - هادی شکوری - میثم آقا بابایی - پویا سیف پناهی - مجید خمیس - سید مهدی حسینی - یاسر وکیلی - محمد حسین پور - آرمان رمضانی

راه آهن: حسین آشنا - بهمن شیروانی - علی عبداله پور - هادی ایمانی - مهران قاسمی - سپهر روزی طلب - علیرضا حضرتی - سروش ناصری - کریم ابراهیمی - داوود جمشیدی - وحید نجفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqdav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه آهن مانع بلند پروازی یحیی در لیگ یک/ امتیازی حیاتی برای شاگردان دین محمدی
اختصاصی| کار بزرگ سیروس در تهران؛