تاریخ انتشار: 1396/06/10 10:23
کدام مربی دیگری را مات می کند؛
کد خبر: 185566

پیش بازی برق جدید-شهرداری تبریز؛ نبرد تازه واردها!

دو تیم برق جدید فارس و شهرداری تبریز از سری رقابت های هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی برق جدید-شهرداری تبریز؛ نبرد تازه واردها!

 برقی ها که در هفته گذشته مقابل تیم شهرداری ماهشهر شکست را پذیرفتند؛ بی شک برای جبران شکست هفته گذشته با توپ پر پای به این دیدار می گذارند و تمامی سه امتیاز این بازی را برای خود می خواهند.

مهابادی که تیمش رفته رفته درحال شکل گیری می باشد یقینا فوتبالی هجومی را برای کسب برد به نمایش می گذارد اما در سوی دیگر شاگردان علی صالح پناهی در شهرداری تبریز دست به کار بزرگی زدند و تیم متمول اکسین البرز که در این فصل هزینه های گزافی را برای صعود کرده است را با یک گل شکست دادند تا از بحران خود ساخته ای که در آن حضور داشتند خارج شوند و با روحیه ای مضاعف به دیار گل و بلبل بیایند تا حداقل امتیاز را از آن خود کنند.

تبریزی ها که بسیار امیدوارند با دست پر شیراز را ترک کنند باید از سد برقی بگذرند که می خواهد به ناکامی هفته گذشته خود پایان دهد تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. نا گفته نماند که هر دو تیم برق جدید و شهرداری تبریز در فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشتند و با عملکردی موفق به لیگ دسته اول صعود کردند. جدالی که می تواند آبستن صحنه های قشنگی میان دو تیم باشد. مهابادی یا صالح پناهی، کدام مربی دیگری را مات می کند؟!

کوبل داوری:

پیمان فرخی مهر – رضا قیم – علی احمدی – عباس صادقی – ناظر: رضا دهقان

ترکیب احتمالی دو تیم:

برق جدید: مهرداد بشاگردی - مجید بهروزی - پوریا زارع - وحید سبزی - رضا فیروز زاده - سیامک کوهنورد - پوریا آریا کیا - رسول بهاروندی - فرزان دانا - ایمان شوریابی - میثم شاه مکوندی

سرمربی: داوود مهابادی

شهرداری تبریز: وحید عزیزی - توحید قوجایی - محمد قنبری - رسول پیرزاده - بهنام داداش وند - رضا نجاری - سینا هاشمی - مهدی رستم زاده - علی پورمحمد - علی محمد چراغی - امیررضا خدایی

سرمربی: علی صالح پناهی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5we6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره شهرداری تبریز مقابل برق جدید
شهرداری با یک غائب به میدان می‌رود؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛

پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛