تاریخ انتشار: 1396/06/11 18:58
کد خبر: 185350

تساوی صبا مقابل ملوان؛ افاضلی یک امتیاز قاپید/ دست‌نشان کمی بدشانس!

شاگردان هومن افاضلی در دیداری دشوار موفق شدند برابر تیم ملوان انزلی به تساوی یک بر یک برسند.
تساوی صبا مقابل ملوان؛ افاضلی یک امتیاز قاپید/ دست‌نشان کمی بدشانس!

 در یکی از دیدارهای مهم هفته چهارم لیگ یک تیم‌های صبای قم و ملوان انزلی از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

صبا که از سه هفته گذشته تنها به یک امتیاز رسیده بود و تنها دو جلسه تمرین طی هفته اخیر داشت، در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول با ضربه پنالتی علی امیری به گل رسید و برنده به رختکن رفت.

ملوان 4 امتیازی که به دنبال جبران نتیجه و پایان ناکامی دو بازی اخیر بود در دقیقه 53 روی ارسال پژمان نوری از روی کرنر و ضربه سر شهریار مقانلو گل تساوی را به ثمر رساند که نتیجه یک بر یک تا پایان مسابقه تغییر نکرد و دو تیم به یک امتیاز دست یافتند.

سید محمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سید مجتبی مبینی‌پور، مهدی جعفرپور، حسن کریمی، جهانگیر عسگری، علی امیری، کمیل محمدی(88- علی غلامرضایی)، عرفان بادی(63- مسعود کیومرثی)، امید ابوالحسنی و آرش عبدلی(80- فردین باباجانی) نفراتی بودند که افاضلی در این بازی به میدان فرستاد و حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیار زحمتکش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پوررحمت‌الله(59- سینا دست‌نشان)، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور(81- خشایار زبرجد)، شهریار مغانلو و علی عابدی(69- مهدی هاشمی‌نژاد) نیز بازیکنان منتخب ملوان در این دیدار بودند.

صبا در نخستین بازی خانگی در هفته دوم برابر نفت مسجد سلیمان یک بر صفر شکست خورده بود اما این بار توانست با وجود مشکلاتی که داشت یک امتیاز از ملوان انزلی بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pane

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی صبا-ملوان؛ جدال 6 امتیازی لیگ برتری‌های سابق در لیگ یک!
دست‌نشان به فکر جبران/ اولین محک جدی افاضلی؛

لیست 20 نفره ملوان مقابل صبای قم
نوری بازی با صبا را از دست داد؛

دو مربی جدید به کادرفنی صبا اضافه شدند
کادرفنی صبای قم تکمیل شد؛

چاقوکشی در تمرینات صبای قم
موضع بچه‌گانه بازیکنان بومی صبا؛