تاریخ انتشار: 1396/06/12 20:32
انتخاب بعدی حیاتی است؛
کد خبر: 185129

اصلاحات در اراک آغاز شد؛ از هیات مدیره تا سرمربی در یک طرح ضربتی!

هفته چهارم که به پایان رسید شاهد اتفاقاتی بودیم که نشان می دهد آلومینیوم اراک نمی خواهد زنگ تفریح در لیگ یک باشد.
اصلاحات در اراک آغاز شد؛ از هیات مدیره تا سرمربی در یک طرح ضربتی!

 هنوز چهار هفته از آغاز مسابقات لیگ یک سپری نشده است که شاهد برکناری سرمربی آلومینیوم اراک از روی نیمکت این تیم بودیم و از این پس علی حنطه باید بدنبال نیمکت دیگری باشد تا بر روی آن بنشیند چرا که دیگری نیمکت آلومینیوم تحمل وزن او را نداشت!

آلومینیوم حنطه، از چهار بازی گذشته خود دارای 2 امتیاز و در جایگاه پازنزدهم جدول جا خوش کرده بود، جایگاهی که تحت هیچ شرایطی برازنده این تیم ریشه دار نبوده و باید برای رفع مشکلات چاره ای اساسی اندیشیده می شد.

در کسب نتایج ضعیف آلومینیوم بدور از انصاف و جوانمردی می باشد که همه تقصیر ها را گردن سرمربی بیاندازیم و باید قبول کرد که روند این باشگاه قبل از آغاز مسابقات بیانگر همین امر بود و مشخص بود که فصل پر نوسانی را آلومینیوم اراک پیش رو دارد. انتخاب 11 نفر هیات مدیره، نبود مدیرعامل مشخص، عدم تخصیص بودجه مناسب و تخصیص بموقع آن و ... همه نشانگر این امر بود که نمی توان در این فصل روی این تیم حساب ویژه کرد و حتی اگر کمی بدبینانه به موضوع نگاه کنیم ادامه این روند این تیم را کاندیدای سقوط معرفی خواهد کرد.

آغاز اصلاحاتدر آلومینیوم و تغییر روند نامناسب، در نهایت با انتخاب دهشمند بعنوان مدیرعامل صورت گرفت و تا حدودی ضعف ها پوشش داده شد اما باید قبول کنیم که این تیم برای حضوری موفق و آبرومندانه در لیگ دسته اول، نیازمند اصلاحاتی فراتر از مدیرعامل داشت.

این اصلاحات قبل از آنکه شرایط این تیم بحرانی شود، با اقدام مدیرعامل کارخانه و کاهش اعضای هیات مدیره از 11 نفر به 5 نفر صورت گرفت تا هیات مدیره منسجم تر از قبل باشند که این خود نوید یک حرکت مثبت در این باشگاه بود.

انتخاب دهشمند، کاهش اعضای هیات مدیره، تعویض سرمربی ناموفق و... از جمله اقداماتی بود که صورت گرفته تا باشگاه آلومینیوم در بازی های آینده با تفکر بیشتری در میدان و خارج از میدان حضور داشته باشد.

البته گام بعدی که بسیار مهم می باشد، انتخاب یک مربی کاربلد است تا این تیم را از گرداب فعلی نجات دهد و اگر اشتباهی صورت بگیرد و دنبال نامها باشند ممکن است بازهم اسیر مصلحت اندیشی شوند و مسیر اشتباه گذشته هم چنان ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agllk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حنطه: دهشمند مدیری فوتبالی و کار بلد است/ حاضریم به ستاد مبارزه با دوپینگ کمک کنیم!
بودجه امسال ما بین 2 تا 2.5 میلیارد است؛

دهشمند: بودن یا نبودن حنطه فردا مشخص می‌شود/ از سبک بازی تیم رضایت ندارم
مدیرعامل آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

ضعف آلومینیوم در خط دروازه؛ صلاحدید حنطه چیست؟!
به دروازه بان پرحاشیه بازی می‌رسد؛

سرنوشت اراکی ها در دستان بادران، نفت و ماشین سازی!
علی حنطه می رود یا مدیریت بحران می کند؟!