تاریخ انتشار: 1396/06/19 19:43
بررسی بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز اول؛
کد خبر: 183896

از تقابل دیدنی استقلال جنوب تا نفت و گاز و جدال بابلسری‌‌ها با استقلال در استادیوم کیاکلا!

هفته دوم مسابقات لیگ دو فردا (دوشنبه) استارت خواهد خورد.
از تقابل دیدنی استقلال جنوب تا نفت و گاز و جدال بابلسری‌‌ها با استقلال در استادیوم کیاکلا!

 

 هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران در 5 شهر استارت خواهد خورد. با بررسی این مسابقات همراه ما باشید:

صنایع طلایی سمنان - پرسپولیس مشهد (17:00)

طلایی پوشان سمنانی که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو شده بودند، اولین بازی خود را با هدایت سعید رجبی مقابل پرسپولیس مشهد انجام می دهد. صنایع طلایی دو هفته است سروشکل گرفته است و طبیعی است که مقابل تیم آماده پرسپولیس مشهد که دو ماه است تمرینات منظم می‌کنند ضعیف‌تر باشند اما نتایج عجیب و قریب در لیگ دو نشان داده که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. سرخپوشان مشهدی هفته اول به دلیل عدم حضور شهرداری ارومیه ۳ امتیاز راحت را کسب کرده اند و در صدر جدول گروه دو حضور دارند و در اولین بازی خارج از خانه خود، به دنبال کسب امتیاز هستند.

شهدای بابلسر - استقلال اهواز (17:00)

شاگردان صابر میرقربانی در هفته اول با کسب یک امتیاز خارج از خانه مقابل نفت و گاز گچساران نشان دادند تیمی با برنامه هستند و به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی مقابل شاگردان کاسیمیرو در تیم اهوازی هستند. میرقربانی و یارانش در شیراز مقابل نفت و گاز تک امتیاز ارزشمند را توشه راه خود کردند و از نکات قابل توجه این دیدار، برگزاری بازی در شهرستان سیمرغ است. شهرستانی که چندصد کیلیومتر با بابلسر فاصله دارد و به دلیل نبود ورزشگاهی استاندارد در بابلسر، این دیدار در ورزشگاه 5 هزار نفری کیلاکلا شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد. آبی پوشان اهواز بعد برد 2-0 در بازی نخست به دنبال کسب امتیاز از این بازی دشوار هستند.

استقلال کاشان - سردار بوکان (17:15)

تیم استقلال کاشان با هدایت امیر میرازئیان در حالی میزبان تیم سردار بوکان خواهد بود که بازی قبلی خود را مقابل تیم استقلال اهواز با نتیجه ۲ بر صفر در خانه حریف واگذار کرده است. شاگردان پیروز قربانی نیز در هفته اول درحالی که به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفتند که از حمایت هواداران پرشور خود در ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان محروم بودند و این بازی با تساوی به پایان رسید که این نتیجه بندر نشین ها را بیشتر خوشحال کرد. تیم ســردار بوکان در این فصل پس از برگزاری هفته اول با کسب یک امتیاز در رتبه چهارم جدول و تیم استقلال کاشان بدون امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد.

استقلال جنوب تهران - نفت و گاز گچساران (17:20)

تیم جوان استقلال جنوب تهران با یک بازی زیبا در بازی نخست مقابل کاسپین قزوین نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد. آبی پوشان تهرانی که هفته نخست مقابل کاسپین 2-1 شکست خورده اند، به دنبال اولین برد در این فصل هستند اما در طرف مقابل شاگردان بهمن فرازمند که در تیم نفت و گاز گچساران در هفته نخست مقابل تیم شهدای بابلسر با تساوی بدون گل متوقف شده اند، گچسارانی ها به دنبال پیروزی در تهران هستند تا در ابتدای فصل از دیگر حریفان عقب نمانند.

شهرداری ارومیه - کاسپین قزوین (17:30)

نماینده ارومیه به دلیل صادر نشدن کارت بازی برای بازیکنانش هفته اول مقابل پرسپولیس مشهد حاضر نشد و ۳ امتیاز هفته نخست را از دست داد، حال به دنبال کسب ۳ امتیاز در خانه است در طرف مقابل شاگردان سعید دقیقی با یک بازی حساب شده و زیبا در اولین گام توانستند استقلال جنوب تهران را شکست بدهند و در ارومیه به دنبال کسب امتیاز هستند تا بتوانند همچنان در بالای جدول گروه دو حضور داشته باشند.

نویسنده: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p7jo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از تقابل بوکانی‌ها با شهرداری بندرعباس تا تقابل‌های حساس در اهواز و مشهد!
مروری بر بازیهای هفته اول لیگ دو؛