تاریخ انتشار: 1396/06/20 19:48
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛
کد خبر: 183713

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!

هفته دوم مسابقات لیگ دو از امروز (دوشنبه) در 5 شهر پیگیری شد.
از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!

 هفته دوم مسابقات لیگ دو از گروه دوم استارت خورد و در جایی که تمامی بازی‌ها منظم پیگیری شد، سردار بوکان و شهدای بابلسر دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند حریفان خود را شکست دهند. با تحلیل مسابقات امروز لیگ دو، همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

صنایع طلایی سمنان 1 - پرسپولیس مشهد 0 / اولین پیروزی با گل دقایق پایانی تعویض طلایی

صنایع طلایی سمنان با گل بازیکن تعویضی خود موفق شد اولین سه امتیاز این فصل خود را کسب کند. درحالی که تیم صنایع طلایی سمنان هفته اول استراحت داشت و در آن سو تیم پرسپولیس مشهد به دلیل عدم حریف خود سه امتیاز بازی را به دست آورده بود، این دیدار برای هر دو تیم حساس بود و در نهایت، نماینده سمنان با گل دقایق پایانی فرشید علیپور که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود، موفق شد حریف مشهدی خود را شکست دهد و در اولین گام، سه امتیاز خانگی را دشت کند.

استقلال سیلک کاشان 0 - سردار بوکان 1 / پیروز، پیروز شد

سردار بوکان در دیداری خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و مقابل تیم استقلال سیلک کاشان به برتری رسید. استقلال سیلک کاشان همان تیم شهرداری کاشان است که فصل قبل تا آستانه لیگ یکی شدن پیش رفته بود و در هفته های پایانی از صعود بازماند و زمانی پیروزی یاران پیروز قربانی مقابل استقلال سیلک پررنگ تر می‌شود که آنها در خانه حریف به پیروزی رسیدند و این نوید بخش روزهای خوب برای تیم سردار خواهد بود. بوکانی‌ها همواره در بازی‌های خانگی فوق العاده ظاهر می‌شدند اما نکته تاریک این تیم، بازی‌های خارج از خانه بود که به نظر می‌رسد با وجود بازیکنان باتجربه در تیم سردار، آنها امسال مشکلی بابت این موضوع ندارند. تک گل سردار بوکان را در این دیدار بهمن طهماسبی، کاپیتان کهنه کار این تیم به ثمر رساند.

شهدای بابلسر 2 - استقلال اهواز 0 / میرقربانی به صدر جدول رسید

تیم تازه لیگ دویی شده شهدای بابلسر با پیروزی خانگی مقابل تیم استقلال اهواز، موفق شد خود را به صدر جدول گروه دوم مسابقات برساند. دو تیم با شرایط متفاوتی پای به این مسابقه گذاشتند و درحالی که استقلال اهواز هفته قبل 2-0 مقابل حریف خود به برتری رسیده بود و بابلسری‌ها نیز در نورآباد ممسنی موفق شدند از نفت و گاز گچساران یک امتیاز ارزشمند دشت کنند. اما این دیدار حساس برای شمال و جنوبی‌های لیگ با طعم صدرنشینی بود زیرا هر دو تیم می‌دانستند که با پیروزی بر حریف، می‌توانند به بالای جدول بروند و شرایط روحی تیم خود را بهبود ببخشند. به همین دلیل، بازی بسیار گرمی را از دو تیم شاهد بودیم و در نهایت، این دیدار با دو گل فرهاد شافعی و مجید هوتن به سود تیم صابر میرقربانی به اتمام رسید و نکته سیاه این دیدار، عدم برگزاری مسابقه در بابلسر بود که هواداران شهدا، انتظار دارند با مساعدت مسئولین شهری، استادیوم بابلسر برای میزبانی مسابقات لیگ دو آماده شود.

استقلال جنوب تهران 1 - نفت و گاز گچساران 0 / تلخ‌ترین شکست در تهران

درحالی که همه ساله تیم نفت و گاز گچساران را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک می‌دیدیم، آنها امسال اما شرایط بسیار سختی را در پیش خواهند داشت. گرچه این باشگاه بازیکنان نامی متعددی جذب کرد و در راستای لیگ یکی شدن گام برداشت، اما یک سری مشکلات سبب شده تا نفت و گاز شادابی را امسال شاهد نباشیم. آنها درحالی که هفته قبل مقابل شهدای بابلسر متوقف شده بودند، این هفته درحالی مقابل تیم استقلال جنوب باختند که همه ساله گچسارانی‌ها در تهران نتایج خوبی کسب می‌کردند و به نحوی می‌توان گفت این شکست، تلخ‌ترین شکست آنها در تهران بود. در آن سو اما اوضاع برای تیم تهرانی کاملا آفتابی است. استقلالی‌ها گرچه هفته اول مقابل تیم کاسپین باختند، اما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و گلی هم خوردند، از روی اشتباهات فردی بود که این هفته با رفع آن مشکلات، موفق شدند تیم خوب نفت و گاز را در تهران شکست دهند. تک گل استقلال جنوب را در این دیدار بهنام بیرانوند به ثمر رساند.

شهرداری ارومیه 2 - کاسپین قزوین 1 / اولین باخت در روز گلزنی کاپیتان

کاسپین قزوین در روز گلزنی کاپیتان خود، مغلوب تیم شهرداری ارومیه شد. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاسپین قزوین با گرمی خاصی آغاز شد و دو تیم بارها روی دروازه هم موقعیت خلق کردند تا در نیمه اول، تیم میزبان با گل حسام مقصودی از حریف خود پیش بیافتد و با پیروزی به رختکن برود. نیمه دوم اما کاملا متفاوت بود و تیم شهرداری ارومیه با تعویض‌های خود سعی در حفظ نتیجه داشت و در این کار نیز موفق بود اما خطای مدافع شهرداری بر روی مهاجم کاسپین سبب شد تا سعید دقیقی، کاپیتان کاسپین بازی را به تساوی بکشاند. اما این پایان کار نبود و تیم شهرداری ارومیه که از امتیاز میزبانی در این دیدار بهره می‌جست، در تکاپوی سه امتیاز بازی بود و در لحظات پایانی بازی موفق شد با ضربه دیدنی هادی اصغری، به گل برتری خود دست یابد و در نهایت، سه امتیاز ارزشمند خانگی را از آن خود کند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myxrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از تقابل بوکانی‌ها با شهرداری بندرعباس تا تقابل‌های حساس در اهواز و مشهد!
مروری بر بازیهای هفته اول لیگ دو؛