تاریخ انتشار: 1396/06/20 21:05
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛
کد خبر: 183700

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!

روز دوم از هفته دوم لیگ دو فردا (سه شنبه) با 4 دیدار پیگیری خواهد شد.
اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!

 

 هفته دوم لیگ دو عصر فردا (سه شنبه) با برگزاری 5 بازی پیگیری خواهد شد. با بررسی این بازی‌ها همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

شهرداری بم - خیبر خرم آباد (17:00)

شهرداری بم که در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، به دنبال کسب اولین ۳ امتیاز خودش است و در آن طرف میدان، شاگردان مهرداد خادمی با برد در بازی اول مقابل پاس همدان از روحیه بالایی برخوردار هستند و به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستند. شهرداری بم فردا درحالی به مصاف خیبر خواهد رفت که اولین حضورش در لیگ دو را تجربه می‌کند و در آن سو تیم خیبر سبقه زیادی در لیگ‌های بالای کشور دارد و باید دید جدال مربیان باتجربه و جوان در نهایت به سود کدام تیم خاتمه خواهد یافت.

آبادگران قم - شهرداری همدان (17:15)

نماینده استان قم در هفته اول به علت صادر نشدن کارت بازی بازیکنان مقابل حریف خود حاضر نشد و ۳ امتیاز آن دیدار را از دست داد. قمی ها برای این که از سایر حریفان عقب نمانند نیاز به برد در این بازی خانگی دارند اما در طرف مقابل شاگردان هادی گل محمدی در بازی نخست و در خانه، به تساوی 1-1 مقابل هم نام فومنی خود رسیدند و حال به دنبال کسب امتیاز از قم هستند تا خود را به بالای جدول برسانند. شاگردان هادی گل‌محمدی در این فصل تعداد زیادی از بازیکنان باتجربه فصل قبل خود را از دست دادند و تضعیف شده‌اند اما در آن سو یاران جهانبخش جعفری، همیشه نشان دادند که اگر موتورشان در لیگ روشن شود، تیمی جلودار آنها نیست و شاهد مثال این سخن ما، کیمیافرآیند فصل گذشته است که تحت هدایت جعفری، شگفتی‌ساز شده بود.

نفت امیدیه - بعثت کرمانشاه (17:20)

نفتی ها که در بازی نخست به دلیل عدم حضور گیتی پسند اصفهان ۳ امتیاز راحت خارج از خانه را کسب کرده اند به دنبال اولین پیروزی خانگی خود در این فصل هستند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند. اما شاگردان محمد بهرامیان در بعثت کرمانشاه با پیروزی در بازی اول نشان دادند که حرف های زیادی برای گفتن دارند، و قطعا این دیدار یکی از جذاب ترین بازی های این هفته خواهد شد. نفت امیدیه باتوجه به رایزنی که با فدراسیون فوتبال انجام داده است، جواز حضور هواداران محروم خود را گرفته است و در فردا هواداران این تیم می‌توانند در ورزشگاه حضور یابند اما یاران بهرامیان در تیم بعثت کرمانشاه، در دیدار اول خود نیز نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و بی‌شک جذاب‌ترین بازی این هفته را باید در امیدیه نظاره‌گر باشیم.

پاس همدان - گیتی پسند اصفهان (17:30)

شاگردان عباس سرخاب در پاس همدان که یکی از فعال ترین تیم ها در نقل و انتقالات بودند در بازی نخست مقابل خیبر شکست خورده اند و آن ها در این هفته به دنبال برد در این بازی هستند تا از دیگر حریفان عقب نمانند. اما تیم گیتی پسند در بازی نخست خود به دلیل صادر نشدن کارت بازی بازیکنان حاضر نشد و سه امتیاز بازی را به راحتی از دست داد. اصفهانی ها در این بازی برای کسب امتیاز کار سختی مقابل پاس همدان خواهند داشت. از همدان خبر می‌رسد که چند بازیکن این تیم قراردادشان را فسخ کردند و به دلیل عملکرد ضعیف، مورد انتقاد کادرفنی قرار گرفتند و تیم پاس، هنوز به اتحاد لازم نرسیده است اما آنچه برای هوادار مهم است، کسب اولین پیروزی پاس، در فصل جدید و در خانه است که هواداران پاس امیدوارند فردا (سه شنبه) این عمل صورت پذیرد.

نویسنده: امیررضا رضایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pjbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سوم از هفته اول لیگ دو/ از جدال شاهین و اروند در جنوب تا رویارویی لیگ یکی های سابق در خرم آباد

تصاویر/ دیدار خیبر خرم آباد و پاس همدان
از نگاه دوربین نوید امرایی؛