تاریخ انتشار: 1396/06/22 19:32
تحلیلی بر بازی‌های هفته دوم لیگ دو (گروه اول)؛
کد خبر: 183327

از کامیابی شاهین در تهران تا پیروزی خانگی اروند، داماش و قشقایی مقابل رقبا

روز پایانی از هفته دوم لیگ دو در 6 شهر پیگیری شد.
از کامیابی شاهین در تهران تا پیروزی خانگی اروند، داماش و قشقایی مقابل رقبا

تیم های اروند خرمشهر، داماش گیلان، قشقایی شیراز و شاهین بوشهر موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و دیدار دو تیم آبادگران قم و شهرداری همدان و مقاومت تهران و نفت نوین اهواز نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با تحلیل بازی‌های امروز لیگ دو همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

مقاومت تهران 0 - نفت نوین اهواز 0 / بدشانسی برای سربازان نظام

سربازان نظام همانند هفته گذشته به تساوی مقابل حریف روبه روی خود رضایت دادند. درحالی که تیم مقاومت تهران از امتیاز میزبانی مقابل تیم نفت نوین اهواز برخوردار بود، نتوانست از این امتیاز استفاده کند و در دیداری یک طرفه اما بی‌فایده، با گرفتن یک امتیاز از این بازی بیرون آمد. گرچه تیم مقاومت در اکثر دقایق این دیدار مالک توپ و میدان و در خلق موقعیت نیز به مراتب بهتر از تیم حریف بود، اما بدشانسی تنها عاملی بود که سبب شد سربازهای تهرانی در این دیدار به پیروزی دست پیدا نکنند. البته ناگفته نماند که خط دفاعی نفت نوین نیز در چند مورد متزلزل ظاهر شدند اما در سایر دقایق بازی، یک بازی کاملا هوشمندانه و قدرتمند را از خود به نمایش گذاشته بودند.

قشقایی شیراز 1 - نیروی زمینی تهران 0 / عباسی سه امتیاز را به قشقایی هدیه داد

قشقایی شیراز در دیداری خانگی مقابل تیم نیروی زمینی تهران به برتری دست یافت. دو تیم قشقایی شیراز و نیروی زمینی تهران درحالی که در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفته بودند، در نهایت این دیدار 1-0 و با گل زیبای جواد عباسی به سود تیم قشقایی شیراز خاتمه یافت. قشقایی که هفته قبل نیز مقابل حریف خود به تساوی رضایت داده بود، با کسب این سه امتیاز خانگی خود را در جدول رده بندی 4 امتیازه کرد و موفق شد خود را تا رده دوم جدول بالا بکشد. در آن سو اما نیروی زمینی باوجود پیروزی هفته گذشته و باخت این و هفته و داشتن سه امتیاز در حسابش، باتوجه به تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

گل ابریشم تهران 0 - شاهین بوشهر 1 / عطر پیروزی شاهین در ورزشگاه عطر سیب تهران پیچید

شاهین بوشهر در دیداری جذاب و پرماجرا موفق شد حریفش را در تهران شکست دهد. یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ دو امروز در تهران برگزار شد و در جایی که دو تیم مدعی باهم ملاقات می‌کردند این شاگردان حمید کللی فرد بودند که موفق شدند با پیروزی بر حریف خود در ورزشگاه عطر سیب تهران، عطر پیروزی شاهین را در تهران بپیچند. این دیدار پربرخورد و پرماجرا گرچه با یک گل خاتمه یافت، اما آبستن حوادث گوناگونی بود که از مهمترین آنها می‌توان به از دست دادن پنالتی تیم شاهین بوشهر توسط مجید خدابنده لو اشاره کرد. خدابنده لو گرچه در این بازی گل اول شاهین را به ثمر رساند و خود را در جدول گلزنان 2 گله کرد، اما اگر کمی دقت می‌داشت، الان به تنهایی و با 3 گل در صدر جدول بود که اینطور نشد. شاهین بوشهر که هفته قبل نیز مقابل اروند به پیروزی دست یافته بود، با این 3 امتیاز شمار امتیازهای خود را به عدد 6 رساند و به تنهایی در صدر جدول رده بندی این گروه جای گرفته است. تیم گل ابریشم نیز با همان سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده چهارم جای گرفته است.

اروند خرمشهر 2 - شموشک نوشهر 0 / موشک مازندران در لب کارون زمین گیر شد

شموشک در دیداری خارج از خانه مقابل تیم اروند زمین گیر شد. درحالی که دو تیم با شرایط کاملا متفاومتی به این دیدار گام برداشته بودند، در نهایت این تیم میزبان بود که با استفاده از موقعیت‌هایی که خلق کرده بود، موفق شد شموشک را در لب کارون زمین گیر کند و سه امتیاز مسابقه را به حساب خود واریز کند. درحالی که شموشک از هفته قبل یک امتیاز در حساب خود داشت، اما در آن سو اروند هفته مقابل تیم شاهین باخته بود و برای آنکه دل هواداران خود را مجددا به دست آورد، نیاز مبرمی به پیروزی داشتند که با درخشش بازیکنان خود، به این مهم دست یافتند. شاگردان محمد علوی در تیم اروند خرمشهر با ارائه یک بازی زیبا و مالکانه موفق شدند موقعیت های زیادی را روی دروازه شموشک خلق کنند که از این موقعیت ها دو توپ تبدیل به گل شد و حامد سرلک و محمود داری زاده گلزنان اروند در این مسابقه بودند.

داماش گیلان 2 - ترمه دستجردی یزد 0 / بود و نبود ترمه برای داماش فرقی نداشت

داماش گیلان در اولین دیدارش در لیگ دو به پیروزی دست یافت. در چهارچوب هفته دوم مرحله نخست از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان که در نخستین هفته این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه شده بود در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تیم ترمه دستجردی یزد بود که در نهایت توانست این دیدار را با حساب دو بر صفر به‌سود خود خاتمه دهد. گل های داماش گیلان در این دیدار را میلاد پورصف شکن در دقایق ۴۵ از روی نقطه پنالتی و ۵۰ وارد دروازه یزدی ها کرد. درحالی که داماش هفته قبل استراحت داشت و نماینده یزد نیز مقابل تیم گل ابریشم به میدان نرفته بود، گویا قدرت داماش در این بازی آنقدر بالا بود که بود و نبود تیم ترمه یزد چندان برای داماش فرقی نداشت و یاران وحید رضایی در داماش با بازی زیبایی که از خود به نمایش گذاشتند، نشان دادند که در راستای بازگشت به لیگ یک گام برخواهند داشت.

ناگفته نماند که امروز یک دیدار از سری مسابقات لیگ دو در گروه سوم مابین دو تیم آبادگران قم و شهرداری همدان انجام شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گفتنی است تیم مس نوین کرمان در این گروه، در هفته دوم با قرعه استراحت مواجه بود.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z55n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پرگل گل ابریشم مقابل نیروی زمینی؛ 30 دقیقه برای نابودی ارتش متزلزل!
جدال لیگ دویی‌ها را هادی رحمانی برد؛