تاریخ انتشار: 1396/06/24 11:08
فرتاک ورزشی بررسی می‌کند؛
کد خبر: 183041

گلر اول مس مقابل ملوان کیست؟/ یکی از یکی بهتر!

مس کرمان این فصل دو دروازه بان آماده و جذابی در اختیار دارد.
گلر اول مس مقابل ملوان کیست؟/ یکی از یکی بهتر!

 درحالی که در چند فصل گذشته قفس توری کرمانی‌ها با آرمان شهدادنژاد پر شده بود، این فصل اما با جدایی شهدادنژاد، احمد نخعی حمید عرفانی را از ذوب آهن جذب کرد و با تمدید قرارداد رضا حیدری، دو دروازه بان کاملا آماده در اختیار دارد. دروازه‌بانانی که هر یک دارای خصوصیت جالبی هستند و در بازیهای سخت، می‌توانند به کار نخعی بیایند. با بررسی این دو دروازه بان همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. حمید عرفانی / جسور با شروع مجددهای عالی

عرفانی درحالی که در ذوب آهن اکثرا نیمکت نشین دروازه بانهایی همچون محمدباقر صادقی و رشید مظاهری بود، این فصل ترجیح داد از لیگ برتر دور بماند اما نیمکت نشین نماند. او با ورود به کرمان، در اولین گام نیمکت نشین رضا حیدری شد اما با مصدومیت حیدری، وی فیکس دروازه مس شد و در سه بازی گذشته این تیم، در درون دروازه ایستاده بود. از پوئن های مثبت عرفانی می‌توان به جسور بودن او در دروازه اشاره کرد و نکته بسیار جالب تر، شروع مجددهای اوست. عرفانی هفته قبل مقابل گل گهر با شروع مجدد عالی خود موفق شد محمدعلی اکبرخواه را در خط حمله صاحب توپ کند و او نیز به راحتی دروازه گل گهر را باز کرد. عرفانی به دلیل آنکه کمی قامت کوتاهی دارد، روی توپ های هوایی کمی ضعف دارد و این ضعف، در بازی با گل گهر به خوبی مشهود بود و وی از همین راه گل خورد.

2. رضا حیدری / بدشانس اما قابل اعتماد

رضا حیدری درحالی که دو فصلی است در مس توپ می‌زند، این فصل با جدایی آرمان شهدادنژاد قراردادش را با مس تمدید کرد بلکه شانس حضور در دروازه مس را به دست آورد اما بدشانسی سبب شد تا این امر با اختلال همراه شود. رضا حیدری گرچه امسال یک بازی برای مس انجام داد و کلین شیت نیز کرد، اما کمی بدشانس است. وی فصل قبل زیر سایه آرمان شهدادنژاد بود و نتوانست در دروازه مس جای بگیرد و امسال که همه چیز برای حضور وی در دروازه مس فراهم است، با بدشانسی مواجه شده و مصدومیت گریبان گیرش شده است. حیدری هرگاه در ترکیب مس قرار گرفته است مورد اعتماد مدافعان مس قرار گرفت و به نحوی به نقطه اتکا این تیم تبدیل شده بود.

نخعی در این فصل دو دروازه بان آماده دارد که به جرات باید گفت یکی از یکی بهتر هستند و همین امر، سبب آسوده خاطری نخعی خواهد شد. در جدول ارزشمندترین دروازه بانان لیگ یک امسال، رضا حیدری در جایگاه سوم قرار دارد و حمید عرفانی در جایگاه پنجم جدول جای گرفته است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qn9yj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومان مس کرمان به بازی با ملوان می‌رسند
خیال نخعی کمی آسوده شد؛

مس کرمان به دنبال ثبت آماری جدید در انزلی
هرآنچه که باید درخصوص بازی ملوان و مس بدانید؛

طلسم مرداب انزلی برای مس شکسته می‌شود!
اوج هیجان هفته دوم در انزلی؛