تاریخ انتشار: 1396/06/24 16:34
با اعلام امین دهقانی؛
کد خبر: 182970

محرومیت هواداران نفت و گاز گچساران کم می‌شود

مدیر رسانه و اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران از کاهش محرومیت میزبانی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه خبر داد.
محرومیت هواداران نفت و گاز گچساران کم می‌شود

 براساس این گزارش، امین دهقانی بعد از ظهر جمعه پیش از آغاز تمرینات تیم فوتبال نفت افزود: رایزنی های مسئولان باشگاه با کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ فوتبال نتایجی خوبی داشته و احتمال لغو محرومیت افزایش پیدا کرده است.

دهقانی تصریح کرد: تلاش مسئولان باشگاه برای برگزاری بازی این هفته تیم فوتبال با شهرداری ارومیه در گچساران ادامه دارد و در صورتیکه کمیته انضباطی تایید نماید بازی در استادیوم شهدای نفت بر گزار می شود و در غیر اینصورت بازی در شهر اهواز خواهد بود. لغو محرومیت میزبانی برای دو بازی آخر خانگی حتمی است.

دهقانی همچنین در خصوص محرومیت فرشید علیزاده بازیکن فصل پیش این تیم افزود:محرومیت فرشید علیزاده با تمام تلاشهای که برای کاهش آن صورت گرفت در کمیته استیناف تایید شده و با رایزنی که با وکیل باشگاه شده پس از گذشت نیمی از مدت محکومیت مجددا درخواستی برای بخشش و کاهش محرومیت این بازیکن از سوی باشگاه داده خواهد شد.

وی همچنین در خصوص صدور آی دی کارت خبرنگاران نیز تصریح کرد: کلیه مدارک خبرنگاران ورزشی فعال به روابط عمومی سازمان لیگ ارسال شده و کلیه کارت ها پس از صدور کارت های لیگ برتر و لیگ یک صادر می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydz9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛