تاریخ انتشار: 1396/06/25 23:30
صالح‌پناهی یا ربیعی؛ کدامیک مات می‌شوند؟!
کد خبر: 182726

پیش بازی شهرداری تبریز-بادران تهران؛ غول‌کشی در تبریز!

تیم قدیمی شهرداری تبریز از سری مسابقات هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول می بایست در مقابل تیم متمول بادران در تبریز قرار بگیرد.
پیش بازی شهرداری تبریز-بادران تهران؛ غول‌کشی در تبریز!

 شهرداری چی ها که عملکرد سینوسی واری را در این چهار بازی گرفته اند و در اندیشه کسب برد در این بازی می باشند، باید مقابل بادران متمولی قرار بگیرند که یکی دوجین ستاره را دور خود جمع کرده است و سخت به دنبال لیگ برتری شدن می باشد.

جدالی حساس برای دو تیم چرا که در صورت برد بادران این تیم می تواند در صورت از دست دادن امتیاز دو تیم نفت مسجد سلیمان و مس کرمان به صدر جدول برسد و در سوی دیگر نیز شهرداری تبریز برای فرار از منطقه خطر باید با سه امتیاز این دیدار حساس و سخت را به پایان برساند.

بادران با ده امتیاز از چهار بازی و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس کرمان در مکان سوم جدول قرار دارد و شهرداری تبریز نیز با سه امتیاز از چهار بازی در مکان سیزدهم جدول قرار دارد. بازی که می تواند آبستن حوادث بسیار زیادی برای هر دو تیم داشته باشد و شرایط جدول را نیز دستخوش تغییر قراز دهد. حال باید منتظر شروع این دیدار باشیم تا ببینیم کدام مربی دیگری، را مات می کند؟

ترکیب احتمالی دو تیم

شهرداری تبریز: وحید عزیزی , رسول پیرزاده , رضا نجاری , توحید قوجایی , علی پور محمد , سینا هاشمی , مهدی رستم زاده , علی محمد چراغی , محمد قنبری , یاسر درویشی , بهنام داداش وند

سرمربی: علی صالح پناهی

بادران: مهدی اسلامی - بهروز افشار - محمود خمیس - وحید فارغ - حمید نعمتی - مسعود ریگی - وحید علی آبادی - قائم اسلامی خواه - سعید واسعی - امیر میربزرگی - مهرداد آوخ

سرمربی: محمد ربیعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pzzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر دیدار دوستانه بادران و شهرداری تبریز
دیداری دراماتیک در پایتخت؛

تصاویر/ دیدار بادران تهران و پیکان
از نگاه دوربین علی جلیلیان؛