تاریخ انتشار: 1396/06/26 22:25
مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو مطرح کرد؛
کد خبر: 182531

محمودی: دهشمند مدیری فداکار و دلسوز ورزش استان مرکزی است

اکبر محمودی مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو در گفتگو با برنامه رادیویی هرروز با ورزش استان مرکزی با بیان اینکه جایگاه تیم فوتبال آلومینیوم در شان مردم استان مرکزی نیست گفت: تیمداری مجدد شرکت ایرالکو با زحمات دکتر اخوان رقم خورده است منوط بر اینکه با کسب نتایج درخشان و انضباط مالی دل مردم استان مرکزی را شاد کنیم.
محمودی: دهشمند مدیری فداکار و دلسوز ورزش استان مرکزی است

 محمودی با اشاره به تصمیم باشگاه مبنی بر قطع همکاری با حنطه گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تحت هدایت حنطه  نتوانست نتایج مدنظر سهامداران، مدیرعامل شرکت و ورزش دوستان استان مرکزی را کسب کند و از همه مهم تر  اینکه در برنامه حنطه چشم اندازی روشنی در ادامه فصل دیده نمیشد که سبب شد با این مربی قطع همکاری کنیم.

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو با تاکید بر اینکه تیم آلومینیوم متعلق به مردم استان است و باید زمینه را برای رشد و پیشرفت استعدادهای بومی استان فراهم کنیم خاطر نشان کرد: در فصل گذشته که مدیرعامل باشگاه بودم بارها بر جوانگرایی و استفاده از نیروهای بومی تاکید کردم و امروز در راستای همان نگاه حامد بصیری به عنوان فوتبالیستی که از جایگاهی ویژه در بین ورزشکاران برخوردار است و الگوی اخلاقی به حساب می آید به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است.

محمودی با اعلام اینکه بصیری نماینده مربیان جوان استان مرکزی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد گفت: باید با ایجاد فضای همدلی و همکاری زمینه را برای موفقیت بصیری کنیم تا در آینده نزدیک شاهد حضور مربیان استان مرکزی در چرخه مربیگری فوتبال کشور باشیم.

وی با مخاطب قرار دادن منتقدان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نباید مدیران استان را از اعتماد به جوانان و نیروهای بومی استان پشیمان کنیم و توقع داریم همه دست در دست هم برای موفقیت تیم فوتبال آلومینیوم تلاش کنیم تا شاهد مهره سوزی در ورزش استان نباشیم.  

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو دهشمند را مدیری فعال، پرنشاط، با برنامه، فداکار، علاقمند به ورزش استان، دارای ارتباطات قوی و با پشتکار خواند و تصریح کرد: دهشمند مسئولیت خطیری را قبول کرده است و از کسانی که غیر منصفانه به وی حمله می کنند می خواهم خود را جای دهشمند بگذارند.

محمودی با بیان اینکه تصمیمات دهشمند عقلانی و اخلاقی بوده است ابراز کرد: خوشحال باشیم از اینکه امروز مدیری باشگاه آلومینیوم در اختیار فردی است که تمام فکر و ذکرش پیشرفت ورزش استان است.

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو تاکید کرد: دهشمند وارث انتخاب های گذشته باشگاه آلومینیوم نیست و باید کمک کنیم این مرحله دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlykd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلاحات در اراک آغاز شد؛ از هیات مدیره تا سرمربی در یک طرح ضربتی!
انتخاب بعدی حیاتی است؛

دهشمند: بودن یا نبودن حنطه فردا مشخص می‌شود/ از سبک بازی تیم رضایت ندارم
مدیرعامل آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

سلطان سقوط گزینه شد/ برای اراکی ها مرغ همسایه غاز است!
قحط الرجال در اراک برای پست مدیرعاملی؛