تاریخ انتشار: 1396/06/27 22:03
از تقابل همسایه‌ها در بوکان تا جدال استقلالی‌ها در اهواز؛
کد خبر: 182346

مروری بر بازی‌های هفته سوم لیگ دو (روز اول)

روز اول از مسابقات لیگ دو در هفته سوم، سه شنبه استارت خواهد خورد.
مروری بر بازی‌های هفته سوم لیگ دو (روز اول)

 هفته سوم مسابقات لیگ یک با برگزاری 10 بازی از روز سه شنبه پیگیری خواهد شد. با بررسی این بازی‌ها، همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

شهرداری بندر عباس - استقلال کاشان (16:30)

شاگردان علی نیکبخت در تیم شهرداری بندرعباس هفته نخست توانستند با نمایش یک بازی حساب شده یک امتیاز در خانه سردار بوکان کسب کنند و در هفته گذشته که با قرعه استراحت روبرو شده بودند می خواهند در اولین دیدار خانگی خود 3 امتیاز اول خودشان را کسب کنند. اما در طرف مقابل استقلال سیلیک کاشان بعد از دو باخت در دو هفته نخست به دنبال کسب اولین امتیاز خود در هوای گرم بندرعباس است. این تیم که به تازگی سر و شکل گرفته است، انتظار می‌رود هرچه روند بازی‌ها رو به جلو باشد، آنها نیز هماهنگی بیشتری پیدا کنند و در نهایت در قامت یک مدعی در لیگ حاضر شوند.

نفت و گاز گچساران - شهرداری ارومیه (16:45)

گچسارانی ها که از بازی در شهر خودشان محروم اند در اهواز از حریف ارومیه ای خود میزبانی می کنند. شاگردان فرازمند در تیم نفت و گاز نتواستند در دو هفته نخست نتایج دلخواه هواداران را کسب کنند و در این دیدار به دنبال کسب اولین سه امتیاز خودشان هستند. تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته کاسپین قزوین را شکست داده است، به دنبال ادامه روند پیروزی خود در ورزشگاه غدیر اهواز است. دو تیم گرچه نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارند و برای نفت و گاز این دیدار حیاتی است، اما شهرداری ارومیه می‌تواند با کسب حتی یک امتیاز، همچنان خود را در بالای جدول ببیند.

گیتی پسند اصفهان - شهرداری بم (16:45)

نماینده اصفهان با عملکرد ضعیف در دو هفته نخست و با دو گل خورده و بدون گل زده، در رده آخر گروه C قرار دارند و بدنبال جبران نتایج ضعیف گذشته خود هستند و تنها پیروزی در این دیدار می تواند به گیتی پسندی ها کمک کند. اما شهرداری بم با نمایش یک بازی زیبا در هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد نشان داد حرف های زیادی برای گفتن دارد و در دومین دیدار خود در این فصل به دنبال پیروزی اند تا هواداران خود را به صعود امیدوار کنند. حال باید دید تلاش و کوشش نقش جهانی ها نتیجه می دهد یا انگیزه بازیکنان شهرداری بم.

کاسپین قزوین - صنایع طلایی سمنان (17:00)

شاگردان سعید دقیقی در تیم کاسپین قزوین به دنبال کسب دومین ۳ امتیاز خود در بازی های خانگی هستند تا خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود معرفی کنند. در طرف مقابل طلایی پوشان سمنان که اردو آماده سازی پیش فصل خوبی نداشته اند در نخستین بازی خود توانسته اند سرخپوشان مشهدی را شکست دهند و به دنبال کسب امتیاز از این دیدار دشوار هستند. این بازی از شبکه استانی قزوین به صورت زنده پخش می شود.

شهرداری فومن - آبادگران قم (17:00)

فومنی ها که هفته گذشته با قرعه استراحت روبرو شده بودند، با آمادگی بیشتری از حریف خود میزبانی می کنند. شاگردان محسن عاشوری در اولین دیدار خانگی خود به دنبال کسب اولین 3 امتیاز خودشان هستند. آبادگران قم که نتایج خوبی کسب نکرده اند به دنبال امتیاز گرفتن از شهرداری فومن هستند تا بتوانند روند صعودی خود را شروع کنند.

سردار بوکان - شهدا بابلسر (17:00)

بوکانی ها که با کسب ۴ امتیاز از دو دیدار نخست لیگ دو نشان داده اند تیمی قدرتمند هستند با بازی هجومی خود به دنبال کسب دومین پیروزی خودشان در این فصل هستند. شاگردان صابر میرقربانی اما در تیم شهدا بابلسر که مانند سرداری ها ۴ امتیاز کسب کرده اند، به گفته صابر میرقربانی می خواهند یک بازی هجومی را به نمایش بگذارند و اولین ۳ امتیاز خارج از خانه خودشان را در این فصل کسب کنند.

شهرداری همدان - خوشه طلایی ساوه (17:00)

تیم شهرداری همدان به دنبال پایان دادن به روند تساوی گرفتن خود در این دیدار است. همدانی ها در دو دیدار گذشته خود ۲ تساوی کسب کرده اند و در تلاش اند که اولین برد خود را کسب کنند. در طرف مقابل تیم خوشه طلایی ساوه با یک برد و یک باخت در رده پنجم گروه C قرار دارند و به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستند.

بعثت کرمانشاه - پاس همدان  (17:00)

بعثتی های کرمانشاه به دنبال جبران باخت هفته گذشته خود هستند. آن ها در هفته نخست نشان داده اند که در بازی های خانگی خود یک حریف قدرتمند برای سایر تیم ها هستند و برای کسب سه امتیاز به زمین خواهند آمد. تیم پاس همدان با هدایت عباس سرخاب که یکی از فعالترین تیم ها در نقل و انتقالات بوده است در دو هفته نخست ۳ امتیاز کسب کرده است. سبز پوشان همدانی به دنبال کسب ۳ امتیاز از این دیدار دشوار هستند تا بتوانند خود را به بالای جدول برسانند.

استقلال اهواز - استقلال جنوب تهران (17:10)

شاگردان کاسیمیروی برزیلی که هفته گذشته مغلوب تیم شهدای بابلسر شدند به دنبال جبران نتیجه آن دیدار هستند. آبی های اهوازی به دنبال دومین پیروزی در خانه خود هستند. استقلال جنوب تهران هفته گذشته توانسته است با تک گل بهنام بیرانوند به اولین پیروزی خود در این فصل برسد و قطعا آبی های پایتخت به دنبال کسب امتیاز در مقابل همنام اهوازی خود هستند.

پالایش نفت آبادان - نفت امیدیه (17:10)

آبادانی ها که در دیدار قبلی خود در مقابل خوشه طلایی ساوه شکست خورده اند و با ۳ امتیاز در رده سوم گروه C قرار دارند در هوای گرم آبادان به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار هستند تا همچنان یکی از بالانشین های گروه خودشان باشند. اما تیم نفت امیدیه که با ۶ امتیاز در رده نخست گروه C قرار دارد به دنبال کسب سومین ۳ امتیاز خود است تا همچنان در صدر جدول گروه حضور داشته باشد.

نویسنده: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydxdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ مهلت نقل و انتقالات لیگ دو مشخص شد
بر اساس اعلام مسئول برگزاری مسابقات؛