تاریخ انتشار: 1396/06/27 23:01
کجای دنیا در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل میهمان را به باد کتک می‌گیرند؛
کد خبر: 182332

فلاح: خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد/ زمان شعبان بی‌مخ گذشته است

مدیر عامل باشگاه فجرسپاسی گفت: من یک نفر چگونه می‌توانستم از خودم در مقابل این همه آدم دفاع کنم و خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد.
فلاح: خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد/ زمان شعبان بی‌مخ گذشته است

 رسول فلاح در مورد اتفاقات بعد از بازی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز و خونه به خونه مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور گفت:  واقعاً آدم متأسف می‌شود برای این فوتبال. در کجای دنیا در یک بازی و در جایگاهی ویژه یک مدیرعامل مهمان را به باد کتک می‌گیرند. 

وی در ادامه گفت: من بعد از پیروزی ۲ بر یک فجرسپاسی مقابل خونه به خونه مازندران خدا را شکر می‌گویم و به سمت مدیرعامل باشگاه خونه به خونه رفتم جهت خسته‌نباشید و تشکر از مهمان‌نوازی.

مدیرعامل فجرسپاسی افزود: قبل از اینکه خسته نباشید بگویم حسن‌زاده مدیرعامل خونه به خونه با مشت به سینه من کوبید و با اشاره به چهار پنج نفر که نمی‌دانم از کجا پیدایشان شد من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و من یک نفر چگونه می‌توانستم از خودم در مقابل این همه آدم دفاع کنم و در حال حاضر که سالم هستم خدا را شکر می‌کنم که نیروی انتظامی به موقع رسید و من را نجات داد و خدا دوباره جانی دیگر به من عطا کرد.

وی گفت: تیم فجر که تا دقیقه ۹۰ باخته بود و ورزش به خصوص فوتبال بردوباخت دارد. مگر همه چیز را می‌توان با پول حل کرد. من واقعاً این حق را می‌دهم به تیم‌های دیگر که در مازندران به مشکل خوردند. مگر قرار است هر کسی در فوتبال شکست بخورد باید این همه جنگ جدل راه بیندازد.

فلاح گفت: زمان شعبان بی‌مخ گذشته است واقعاً نمی‌دانم جان انسان‌ها مهم‌تر است یا بردوباخت. مدیرعامل این تیم و اطرافیانش چگونه به خودش اجازه دادند که اینگونه با من رفتار کنند و چرا توهین به مقدسات من کردند. مطمئن باشید که من این موضوع را حتماً از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم.

وی گفت: من به این نتیجه رسیدم که منشاء تمام این درگیری‌ها در شهر بابل خود مدیرعامل این تیم جناب حسن‌زاده است. واقعاً مردم با تعصب و با غیرت بابل مطئنم که اصلاً نقشی در این درگیری‌ها ندارند و همانطور که قبلاً هم گفته‌ام مردم استان مازندران به مهمان‌دوستی معروفند.

فلاح افزود: من که توسط مدیرعامل و یک عده‌ای دیگر زیر دست‌‌وپا له شده بودم اما نمی‌دانم بازیکن این تیم مجتبی رمضانی که از قبل می‌شناختمش با مشت به من حمله‌ور شد. واقعاً وضعیتی که امروز دیدم بازی کردن در این شرایط اگر تیمی که مهمان باشد خیلی خطرناک است من از فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و... می‌‌خواهم به شدت این موضوع را رسیدگی کنند. در صورتی که رسیدگی نشود مطمئنم کارهای بدتر از این انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: فوتبال که با پول حل نمی‌شود همه چیز هم پول نیست. فوتبال برنامه‌ریزی، اخلاق، رفتار و منش پهلوانانه و مکتب زلال دین می‌خواهد. من واقعاً در زندگی‌ام تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در پایان گفت: امروز واقعاً خدا نظر لطفش را به من کرد و جانی دوباره به من داد. با این بلایی که حسن‌زاده و اطرافیانش بر سر من آوردند فقط خدای بزرگ من را نجات داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqaqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: نمی‌دانم داور به جای اخراج نکونام، چرا من را اخراج کرد؟
چرا باید مدیرعامل میزبان در جایگاه ویژه کتک بخورد؛

اعلام لیست 20 نفره فجرسپاسی مقابل خونه به خونه
فجر با 6 غائب به مصاف خونه به خونه می‌رود؛

پیش بازی خونه به خونه-فجرسپاسی؛ گربه سیاه از شیراز آمد!
بابلی ها به دنبال شکستن طلسم نبردن مقابل کاکوها؛