تاریخ انتشار: 1396/06/28 19:57
تحلیلی بر بازی‌های هفته سوم لیگ دو (روز اول)؛
کد خبر: 182181

از آتش بازی یک پرسپولیسی در لیگ دو تا تساوی پرگل دو استقلالی در بوکان!

روز اول از مسابقات لیگ دو در هفته سوم، در 10 شهر مختلف برگزار شد.
از آتش بازی یک پرسپولیسی در لیگ دو تا تساوی پرگل دو استقلالی در بوکان!

 در یکی از مهمترین بازی های هفته سوم لیگ دو که در دو گروه دوم و سوم این لیگ برگزار شد، شهرداری بندرعباس در خانه با 5 گل تیم استقلال سیلک کاشان را در هم کوبید و محسن عاشوری در تیم شهرداری فومن نیز موفق شد بانتیجه 3-0 تیم خوب آبادگران قم را شکست دهد و در جدال دو مربی استقلالی لیگ دو یعنی صابر میرقربانی و پیروز قربانی، دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. مروری بر بازی‌های امروز خواهیم داشت:

شهرداری بندرعباس 5 - استقلال سیلک کاشان / قدرت‌نمایی در جنوب

شهرداری بندرعباس در خانه خود مقابل تیم بحران زده استقلال سیلک کاشان دست به کار بزرگی زد و موفق شد 5 گل به آنها بزند. یاران علی نیکبخت در تیم شهرداری بندرعباس با یک بازی سراسر هجومی، تیمی را شکست دادند که گویا در این فصل حرفی برای گفتن ندارد و از هم اکنون باید آنها را مدعی سقوط بدانیم. بندرعباسی‌ها که در دو هفته ابتدایی لیگ یک امتیاز دشت کرده بودند، با این پیروزی 4 امتیازه شدند و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند و کاشانی‌ها نیز بدون امتیاز، در قعر جدول این گروه قرار دارند. گلهای شهرداری بندرعباس در این دیدار را یزدان عباسیان (دو گل) - آرمان قربان نژاد - هادی دهقانی - امیرحسین سلامت به ثمر رساندند.

نفت و گاز گچساران 1 - شهرداری ارومیه 0 / سه امتیاز سخت در دیداری جنجالی

نفت و گاز گچساران گرچه در بازی با شهرداری ارومیه میزبان بود، اما در دیداری کاملا جنجالی و خشن، موفق شد 3 امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند. از نکات مهم و حاشیه ای این دیدار تهدیدهای کادر فنی این تیم بود که اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به ضرب و شتم در ارومیه تهدید کرد و حتی یک نفر از اعضای کادر فنی این تیم که نام وی محفوظ خواهد بود تیم را تهدید به حمله با سلاح سرد و گرم کرده است. همچنین دو بازیکن از این دو تیم نیز از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کردند. نفت و گاز با این پیروزی و انجام 3 بازی و 4 امتیاز، در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و شهرداری ارومیه نیز با انجام 3 بازی و 3 امتیاز، در رده دهم این گروه جای گرفته است. تک گل نفت و گاز گچساران در این دیدار را سجاد عباسی به ثمر رساند.

کاسپین قزوین 1 - صنایع طلایی سمنان 1 / فرار از شکست با گل 70 متری

کاسپین قزوین با یک گل 70 متری از شکست خانگی مقابل صنایع طلایی سمنان گریخت. درحالی که دو تیم خوب کاسپین و صنایع طلایی از سری مسابقات لیگ دو در هفته سوم به در قزوین به مصاف هم رفته بودند، این دیدار جذاب و دیدنی که از سیمای استانی قزوین نیز پخش مستقیم می‌شد، در نهایت با تساوی 1-1 خاتمه یافت. جدای از بحث فنی این دیدار که سطح بالای لیگ دو را نشان می‌داد، می‌توان به گلهای این دیدار اشاره کرد. گلهایی که روی خلاقیت فردی به ثمر رسید و الح و الانصاف، گلهای زیبایی نیز بود. ابتدا مسلم محمدنژاد در نیمه اول با یک ضربه ایستگاهی سمنانی‌ها را پیش انداخت اما در اواسط نیمه دوم این بازی، جعفر برزگر با یک شوت از فاصله 70 متری، به زیبایی هرچه تمام تر دروازه صنایع طلایی را باز کرد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 خاتمه یافت. صنایع طلایی با انجام دو بازی و 4 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و کاسپین قزوین نیز با این تساوی و انجام 3 بازی و 4 امتیاز، در رده شم جای گرفته است.

سردار بوکان 2 - شهدای بابلسر 2 / تساوی سرمربیان استقلالی در لیگ دو

با سوت آغاز بازی شاگردان میرقربانی، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و با ارائه یک بازی رو به جلو به دنبال فتح دروازه میزبان بودند که بازیکنان این تیم فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دادند تا بالاخره در دقیقه ۴۵+۲ شاگردان پیروز قربانی در یک ضد حمله گل اول این دیدار را توسط وحید حاج عربی به ثمر رساندند و دو تیم به رختکن رفتند. با آغاز نیمه دوم باز هم تیم شهدای بابلسر توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی باز هم روی یک غفلت دروازه اش را اینبار روی ضربه کندل باز شده دید. با دریافت گل دوم میرقربانی که چیزی برای از دست دادن نداشت به شاگردانش دستور حمله داد و بوکانی ها با دفاع در نیمه خودی به دنبال حفظ نتیجه برآمدند. حملات بابلسری ها بالاخره نتیجه داد و جواد غلامی با یک فرار عالی گل اول شمالی ها را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر یک دنبال شود. شاگردان میرقربانی که حالا فاصله گل را به حداقل رسانده بودند با حملات گسترده به دنبال گل تساوی بودند تا اینکه دوباره روی فرار جواد غلامی به گل تساوی دست پیدا کردند و در نهایت این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت. گلهای این بازی را عباس کندل و وحید حاج عربی برای سردار بوکان به ثمر رساندند و دو گل بابلسری‌ها را نیز در این دیدار جواد غلامی به ثمر رساند.

استقلال اهواز 2 - استقلال جنوب تهران 0 / جدال آبی‌ها را اهوازی بردند

تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته سوم لیگ دو با نتیجه دو بر صفر برابر همنام تهرانی خود به برتری دست یافت. هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه دوم بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد و بر این اساس شاگردان کاسیمیروی پرتغالی در تیم استقلال اهواز با دو برابر استقلال جنوب تهران به پیروزی رسیدند. گل های استقلال اهواز در این دیدار را مکی شریفی (۴۷) و ستار دراجی (۷۰) بثمر رساندند. هر دو گل آبی پوشان اهوازی در نیمه دوم وارد دروازه حریف شد. استقلال اهواز با کسب این پیروزی و با 6 امتیاز در صدر گروه جای گرفته است و استقلال جنوب نیز با این شکست، همان 3 امتیاز را جلوی نام خود می‌بیند و در رده نهم قرار دارد.

گیتی پسند 1 - شهرداری بم 1 / تساوی در نصف جهان

دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهرداری بم درحالی که 1-0 به سود تیم شهرداری بم در حال اتمام بود، تیم میزبان با گل لحظات پایانی خود، از شکست خانگی فرار کرد و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. تک گل تیم شهرداری بم را در این دیدار علی وزیری پناه به ثمر رساند.

شهرداری فومن 3 - آبادگران قم 0 / آتش بازی یاران عاشوری در شمال

شهرداری فومن در یک بازی یک طرفه، حریف خود را با یک شکست سنگین بدرقه کرد. گرچه در این دیدار قمی‌ها چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه شهرداری فومن ایجاد کرده بودند، اما در نهایت، یاران محسن عاشوری در تیم شهرداری فومن با یک بازی حساب شده، در همان نیمه اول و زدن دو گل، کار را برای حریف خود تمام کردند و با گل سومی که در نیمه دوم زدند، به آتش بازی خود خاتمه دادند. این دیدار جنجالی همراه با سه اخراج برای تیم آبادگران قم بود. جهانبخش جعفری و یکی از کمک‌هایش به علاوه یکی از بازیکنان آبادگران به دلیل اعتراضات شدید به داور، از بازی اخراج شدند. گلهای شهرداری فومن را در این دیدار محسن رحیمی - رضا فخری - سید علی یحیی نژاد به ثمر رساندند. شهرداری فومن با انجام دو بازی و 4 امتیاز، در رده چهارم جدول جای دارد و آبادگران قم نیز با انجام 3 بازی و یک امتیاز، قعرنشین این گروه می‌باشد.

شهرداری همدان 3 - خوشه طلایی ساوه 0 / یک برد شیرین با طعم آرامش

شهرداری همدان که این فصل با کمی حاشیه سر و شکل گرفته بود، با این پیروزی به آرامش رسید. همدانی‌ها گرچه با کمی استرس و اضطراب پای به این دیدار گذاشته بودند در نهایت موفق شدند با سه گل در دیداری خانگی به برتری برسند. گلهای شهرداری همدان را در این بازی هادی بلوری - آرمین طلایی منش - رضا بهرام پور به ثمر رساندند.

بعثت کرمانشاه 2 - پاس همدان 1 / بهرامیان مچ سرخاب را خواباند

یکی از حساس‌تری بازی‌های هفته سوم لیگ دو در کرمانشاه برگزار شد. جایی که دو تیم مدعی و قدر این فصل مسابقات لیگ دو به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی، یاران محمد بهرامیان در تیم بعثت کرمانشاه موفق شدند با پیروزی 2-1، دومین سه امتیاز خانگی خود را کسب کنند. عباس سرخاب در این فصل چالش‌های فراوانی را با تیم پاس تجربه کرده است و در بازی‌های خارج از خانه، به شدت متزلزل ظاهر شده‌اند اما در آن سو، یاران بهرامیان در خانه فوق العاده اند و هیچ کس جلو دار آنها نیست. سجاد سیاه کمری و سامان محرابی دو گل بعثت را به ثمر رساندند و ابراهیم کوه افکن نیز تک گل پاس را زد. بعثت از سه بازی و گرفتن 6 امتیاز در جایگاه دوم جدول جای گرفته است و پاس نیز با قبول این شکست خارج از خانه با همان 3 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

پالایش نفت آبادان 1 - نفت امیدیه 1 / تساوی در گرمای جنوب

دو تیم پالایش نفت آبادان و نفت امیدیه از سری مسابقات لیگ دو به تساوی دست یافتند. دیدار نه چندان حساس دو تیم درحالی آغاز شد که پیش‌بینی‌ها نشان از برتری نفت امیدیه می‌داد و آنها تا دقیقه 70 نیز از حریف جلو بودند اما پالایش نفت آبادان در این دقیقه موفق به گلزنی شد و در نهایت این دیدار، با تساوی 1-1 خاتمه یافت. تک گل نفت امیدیه را در این دیدار مصدق دریش به ثمر رساند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxqan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مروری بر بازی‌های هفته سوم لیگ دو (روز اول)
از تقابل همسایه‌ها در بوکان تا جدال استقلالی‌ها در اهواز؛

رسمی؛ مهلت نقل و انتقالات لیگ دو مشخص شد
بر اساس اعلام مسئول برگزاری مسابقات؛