تاریخ انتشار: 1396/06/28 20:00
هشدار جدی به مدافعان لیگ یک؛
کد خبر: 182180

5بازی، 5پنالتی؛ بادران سلطان پنالتی گرفتن/ مدافعین تیم ها مراقب باشند شوخی بردار نیست!

بادران تهران در 5 بازی گذشته توانسته است 5 پنالتی از مدافعان حریف بگیرد.
5بازی، 5پنالتی؛ بادران سلطان پنالتی گرفتن/ مدافعین تیم ها مراقب باشند شوخی بردار نیست!

 بادران تهران در رقابت های این فصل از لیگ دسته اول در 5بازی گذشته خود دارای 11 امتیاز و بعد از نفت مسجدسلیمان در جایگاه دوم جدول قراردارد و با توجه به شرایط تیمی و برنامه ریزی که قبل از بازی های این فصل داشته اند، می توان آنها را یکی از تیم های مدعی به لیگ برتر دانست، مگر این که شرایط به گونه  دیگری رقم بخورد.

اما این تیم در طی 5 هفته گذشته آمار قابل توجهی نسبت به  گرفتن پنالتی داشته است و شاید بتوان گفت می تواند در نوع خود قابل توجه باشد، به طوری که از 5 بازی گذشته خود 5 پنالتی کسب نموده و البته 2 پنالتی هم برعلیه اش گرفته شده است.

این تیم در اولین هفته برابر فجر صاحب یک ضربه پنالتی شد که به گل تبدیل نشد اما در نهایت بازی با پیروزی یک بر صفر بسود شاگردان ربیعی به پایان رسید تا سه امتیاز شیرین نصب این تیم شود.

شاگردان ربیعی در دومین بازی به مصاف ایرانجوان بوشهر رفتند و در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسیدند و جالب این که مهاجمان این تیم داور را مجاب کردند که 2 پنالتی دیگر بسود آنها بگیرد و با تبدیل پنالتی ها به گل 3 امتیاز دیگر کسب نمودند.

بادران در سومین بازی به مصاف ملوان رفت که در این بازی یک پنالتی برعلیه این تیم گرفته شد تا در نهایت این بازی با تساوی به پایان برسد.

 این تیم در چهارمین بازی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در این بازی نیز توانست یک پنالتی بگیرد و البته داور یک پنالتی هم بسود حریف گرفت تا در نهایت این بازی با حساب 3 بر 1 بسود بادران به پایان برسد.

بادران در هفته پنجم به مصاف شهرداری تبریز رفت و جالب این که در برابر این تیم نیز یک پنالتی کسب نمود تا از شکست بگریزد و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.

با نگاهی گذرا به بازی های بادران در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول، متوجه می شویم که در بازی های این تیم 7 پنالتی گرفته شده است که از این میزان 5 تای آن بسود بادران و 2 پنالتی به ضرر این تیم بوده است.

دیدار با تیم های شهرداری تبریز و ایرانجوان بوشهر با کسب پنالتی های گرفته شده برای این تیم 4 امتیاز نصیب بادران نموده است که نسبت به 11 امتیاز موجودی که الان دارند یعنی حدود 36 درصد امتیازات این تیم از طریق دریافت پنالتی و تبدیل آن به گل کسب گردیده که می تواند یک زنگ خطر برای تیم مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

اما واقعا این همه پنالتی رد و بدل شده در بازی های بادران نشان میدهد که مدافعان حریف باید خیلی مراقب باشند که در محوطه جریمه خطا نکنند چون مهاجمان این تیم خوب می توانند داور را قانع کنند تا پنالتی بگیرد، مثل بازی با شهرداری تبریز که صحنه آهسته این بازی نشان می هد که قبل از کنترل توپ توسط مهاجم بادران، توپ با دست او کنترل شده و هند بوده است ولی با زیرکی مهاجم، نه تنها هند گرفته نشد بلکه خطا روی او محاسبه و اعلام پنالتی گردید تا بادران از مهلکه تبریز جان سالم بدر ببرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqa86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیلم بازی شهرداری تبریز و بادران به کمیته اخلاق ارسال شد
برخی بازیکنان و مربیان هنوز حرفه‌ای نشده‌اند؛

اعلام لیست 19 نفره بادران مقابل شهرداری تبریز
محرومیت سه مهره کلیدی بادران؛

پیش بازی شهرداری تبریز-بادران تهران؛ غول‌کشی در تبریز!
صالح‌پناهی یا ربیعی؛ کدامیک مات می‌شوند؟!