تاریخ انتشار: 1396/06/29 18:56
مدیر عامل صنایع طلایی سمنان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 182012

رضا صمیمی مقدم: از عملکرد بازیکنان و کادرفنی رضایت کامل دارم/ مسئولین باید بازیهایمان را پخش زنده کنند

مدیرعامل تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان معتقد است که بازی های خانگی این تیم باید پخش زنده شود.
رضا صمیمی مقدم: از عملکرد بازیکنان و کادرفنی رضایت کامل دارم/ مسئولین باید بازیهایمان را پخش زنده کنند

 موفقیت تیم فوتبال نماینده سمنان در دو هفته ابتدایی لیگ دست دوم بهانه ای شد تا مصاحبه ای کوتاه با ناجی و مدیر عامل این تیم داشته باشیم. رضا صمیمی مقدم مدیرعامل باشگاه صنایع طلایی سمنان در گفتگو با فرتاک ورزشی صحبت‌هایی را مطرح کرد که ماحصل این گفتگو به شرح ذیل می باشد:

* وارد ورزش شدم چون احساس می کنم مدیریت در ورزش را خوب بلدم. من اسپانسر این باشگاه نیستم بلکه مدیر عامل این باشگاه می باشم و اعتقادم این می باشد که منابع انسانی می تواند منابع مالی را برای هر باشگاهی به ارمغان بیاورند.

* متاسفانه نتوانستم در بازی نخست مقابل پرسپولیس مشهد حضور داشته باشم چرا که تیم مشکلات نقص مدارک را دارا بود، به همین دلیل در تهران ماندم و در فدراسیون کار های مربوطه را انجام دادم، تا تیم بدون هیچ مشکلی وارد زمین بازی شود. ولی صحنه هایی از بازی را از طریق فیلم مشاهده کردم که تیم بازی قابل قبولی را ارائه کرد تیم حریف هم بسیار قدر بود ولی ما از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. در بازی دوم هم مقابل کاسپین قزوین فوتبالی برنده بازی بودیم ولی متاسفانه در پایان مساوی شد و فقط یک امتیاز گرفتیم. با توجه با داشته هایمان از همگی راضی هستم به خصوص از بچه های زحمت کش کادر فنی.

* تنها دو هفته است که تیم دور هم جمع شده است ولی خداراشاکرم که در بازی اول به پیروزی رسیدیم و امیدوارم این روند مثبت با درایت کادر فنی با دانش مان ادامه دار باشد و بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و دل هواداران سمنانی را شاد کنیم چون تمام هدف من و کادر فنی رضایت آنهاست.

* تنها نماینده فوتبالی استان سمنان در رقابت های لیگ دسته دوم می باشیم این استان نماینده دیگری ندارد و از همین جا از مدیر کل صداوسیما این استان خواهش می کنم که بازی های تیم را به صورت زنده پخش کنند.

* سمنان پتانسیل های بالایی را برخوردار می باشد به راحتی می توان اردوهای تیم های لیگ برتری را به اینجا اورد چرا که از اب و هوای خوبی برخوردار می باشد .باید مسئولین استان همگی دست به دست هم بدهند و با حمایت های خود ازتیم، بتوانند ان را به هدف نهایی خود که صعود به لیگ یک است برسانند. به تنهایی نمی شود بار مشکلات را به دوش کشید باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم لحظه ای از هدف خود دور نشوند. در پایان امیدوارم مردم سمنان بازی به بازی که به پیش می رویم حمایت های خود را از این تیم کوتاه نکنند تا بتو انیم در پایان فصل دل های این عزیزان را شاد کنیم و به لیگ دسته اول صعود کنیم. از کسانی که در این راه به من گمک می کنند تشکر می کنم ولی باز هم می گوییم خیلی تنها هستم و نیاز به دلگرمی دارم،مدیر عاملی یک تیم دسته دومی کار ساده این نیست و به حمایت نیاز دارد.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnyge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهاری: با دست خالی، بچه ها غیرتمندانه پیروز شدند
اختصاصی| کاپیتان خیبر مطرح کرد؛