تاریخ انتشار: 1396/06/29 20:03
مروری بر بازی‌های لیگ دو (روز دوم)؛
کد خبر: 182000

از برتری اروند و قشقایی تا آتش بازی نیروی زمینی در تهران

هفته سوم از مسابقات لیگ دو، با برگزاری 5 بازی امروز (چهارشنبه) خاتمه یافت.
از برتری اروند و قشقایی تا آتش بازی نیروی زمینی در تهران

 در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته، سربازها به مصاف هم رفتند و جدال تیم‌های نظامی را نیروی زمینی پیروز شد و مقاومت گرچه دو گل زد، اما کافی نبود و در نهایت این نیروی زمینی بود که برنده جدال 6 امتیازی شد. علاوه بر نیروی زمینی تیم‌های قشقایی شیراز، شموشک مازندران و اروند خرمشهر نیز پیروز بازی‌های امروز بودند. نگاهی به این بازی‌ها خواهیم انداخت:

مس نوین کرمان 0 - قشقایی شیراز 1 / برتری با کلین شیت سامان

قشقایی شیراز در دیداری حساس و نفس گیر موفق شد تیم مس نوین کرمان را شکست دهد. درحالی که مس نوین کرمان هفته قبل حواشی زیادی را سپری کرد و باتغییر سرمربی، به شوک فرو رفته بود، در این دیدار چندان هماهنگ ظاهر نشدند و به جرات می‌شود گفت که موقعیت چندانی را نیز روی دروازه قشقایی به وجود نیاوردند تا سامان فرجام گلر قشقایی شیراز سومین کلین شیت متوالی خود را در این رقابت‌ها کسب کند. تک گل این دیدار را برای قشقایی، جواد عباسی به ثمر رساند. بازیکنی که با دو گل، اکنون در کنار سایر بازیکنان در صدر جدول گلزنان ایستاده است. قشقایی با این پیروزی و انجام 3 بازی 7 امتیازه شد و در رده دوم جدول جای گرفت و مس نوین کرمان نیز با انجام 2 بازی و بدون امتیاز، در رده دهم جدول قرار گرفته است.

شموشک مازندران 2 - گل ابریشم تهران 1 / سه امتیاز چالوسی با چاشنی شانس

شموشک مازندران درحالی که می‌بایست در نوشهر از حریفان میزبانی کند، به دلیل عدم آماده شدن زمین نوشهر، در چالوس به امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد. سه امتیازی که همراه با چاشنی شانس همراه بود و اگر لطف داوری شامل حال تیم شموشک نمی‌شد، شاید نتیجه به شکل دیگری تغییر می‌کرد. شموشک درحالی که از دو بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده بود، سخت به دنبال پیروزی در این دیدار بود و اگر آنها در این بازی پیروز نمی‌شدند، قطعا دچار بحران می‌شدند که با خوش شانسی موفق شدند گل ابریشم را شکست دهند تا این تیم تهرانی را به بحران ببرند البته شواهد نشان دهنده اوج گیری تیم گل ابریشم است و بازیکنان جوان این تیم باتوجه به تجربه کمی که دارند، درحال وفق دادن شرایط خود با لیگ دو هستند. گلهای شموشک را در این دیدار حامد سلیمانی و میلاد جعفری به ثمر رساندند و تک گل، گل ابریشم را در این دیدار سهیل حسن قلی زد. شموشک با انجام سه بازی و 4 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است و گل ابریشم نیز با همان سه امتیاز از 3 بازی، در رتبه هفتم قرار دارد.

نیروی زمینی تهران 3 - مقاومت تهران 2 / مقاومت، نیرو برای پیروزی نداشت

نیروی زمینی در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته سوم لیگ دو موفق شد در خانه خود تیم مقاومت را شکست دهد. مقاومت گرچه تنها چند روز مانده به مسابقات لیگ دو اعلام حضور کرد، اما عملکرد آنها نشان می‌دهد که روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌اند و در آن سو نیز، نیروی زمینی با بازی‌های جذاب و پرگل خود، در این گروه آقایی می‌کند. نیروی زمینی گرچه صدرنشین این گروه نیست اما بازی زیبای بازیکنان این تیم و همچنین کیفیت فنی بالای این تیم نشان می‌دهد که روزهای خوبی برای این تیم نظامی خواهد بود. گلهای نیروی زمینی را در این دیدار میلاد بختیاری، میثم فرزانه و اردلان کلوانی زدند و محمد ثانوی نیز دو گل مقاومت را در این دیدار به ثمر رساند. نیروی زمینی با انجام 3 بازی و کسب شش امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است و مقاومت تهران نیز با همان دو امتیاز از 3 بازی، در رده هشتم قرار دارد.

فولاد نوین اهواز 0 - اروند خرمشهر 2 / کامیابی علوی در دربی خوزستان

یاران محمد علوی در تیم اروند خرمشهر موفق شدند در دربی خوزستان سربلند از زمین خارج شوند. درحالی که تیم خوب و منظم اروند با کمی بدشانسی از دو بازی ابتدایی خود فقط سه امتیاز کسب کرده بود، با توپی پر و برای کسب پیروزی گام به این دربی گذاشتند و در نهایت نیز، با درخشش محمود داری زاده موفق شدند تیم فولاد نوین را شکست دهند. فولاد نوین که گویا این فصل یک تیم معمولی در لیگ دو است، در این بازی بسیار جنگده ظاهر شد و حتی در چند صحنه نیز می‌توانست دروازه اروند را باز کند اما هوشیاری مدافعان اروند و همچنین دستورات کارساز سید محمد علوی سرمربی اروند، سبب شد تا اروند علاوه بر سه امتیاز این مسابقه، یک کلین شیت را نیز جلوی نام خود ثبت کند. گلهای اروند را در این بازی محمود داری زاده و جابر یوسفی به ثمر رساندند. اروند با این پیروزی و انجام 3 بازی، شش امتیازه شد و در رده چهارم جدول جای گرفت و در آن سو نیز فولاد نوین با همان دو امتیاز از 3 بازی، در رده نهم جدول جای گرفته است.

شاهین بوشهر 1 - داماش گیلان 1 / فرار از شکست با گل صارمی

داماش درحالی که از میزبان خود پیش بود، به تساوی در این دیدار رضایت داد. دو تیم مدعی داماش و شاهین بوشهر درحالی در بوشهر به میدان رفتند، که این دیدار را برخی‌ها به دربی شمال و جنوب تشبیه کردند. دربی‌ای که الحق و الانصاف زیبا بود و هواداران حاضر در ورزشگاه را با رضایت به خانه های خود بازگشت داد. یاران وحید رضایی در داماش ابتدا با گل میثم میرپسندیده پیش افتادند اما میلاد صارمی هافبک شاهین در نیمه دوم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و درحالی که داماش در دقیقه 95 یک موقعیت 100 درصد گلزنی خلق کرده بود، مهاجم این تیم فرصت را غنیمت ندانست و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p5no

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلفی/ جشن و پایکوبی بازیکنان قشقایی در رختکن (عکس)