تاریخ انتشار: 1396/06/31 17:35
یادداشتی از نادر دارستانی/ سرنگ های دردسرساز؛
کد خبر: 181654

حاشیه ای فراتر از متن در لیگ یک/ پیگیری تا حصول نتیجه/ آقایان مسئول؛ لطفا ورود کنید، حاشیه نروید!

انتشار عکسی که می تواند عمق فاجعه در لیگ یک را نشان دهد و باید تا حصول نتیجه پیگیری شود.
حاشیه ای فراتر از متن در لیگ یک/ پیگیری تا حصول نتیجه/ آقایان مسئول؛ لطفا ورود کنید، حاشیه نروید!

 از قدیم الایام و نسل به نسل از پدران و پدر بزرگان خود شنیده ایم که ورزش جای انسان های فروتن با خصلت های خوب می باشد، جای افرادی که مرام و مردانگی در وجود آنها بوده و انرژی خود را در یک رقابت سالم در میدان نبرد مصرف می کرده اند.

به همین خاطر وقتی اسم ورزش و مسابقه های ورزشی به میان می آید ناخودآگاه یاد رفتار پوریا ولی در مصاف با حریف جوان اش می افتیم. جایی که مادر ورزشکار جوان در امامزاده دست به دعا می شود تا فرزندش برابر پهلوان نامدار زمان، پیروز میدان شود و پوریای ولی با شنیدن ناله ها و دعاهای پیرزن منقلب شده و فردا در میدان کشتی، خود را بازنده می کند تا خشنودی را درنگاه یک مادر پیر ببیند.

ورزش و مرام و مردانگی یعنی این؛ یعنی اینکه بعد از سالیان سال هنوز که هنوز است پوریای ولی و آقا تختی و مرام و مردانگی آنها ورد زبان هاست چرا که نمی خواستند از بیراهه و با هر طریقی به پیروزی دست یابند.

اما هر چه جلوتر آمدیم، رفته رفته این مرام ها رنگ باخت تا جایی که شاید دیگر متاسفانه رنگی برایش باقی نمانده باشد و اینجاست که می بینیم در میداین نبرد ورزشی در رشته های محتلف، با هزار و یک ترفند می خواهیم پیروز میدانی شویم که شاید حقی در آن نداشته باشیم!

ادعای مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر وجود سرنگ های مصرف شده در رختکن نفت مسجدسلیمان، شاید حرف تازه ای نباشد و مدت هاست در ورزش شاهد دوپینگ در سطح دنیا بوده ایم و این وسیله ناجوانمرد، مختص به ایران و فوتبال هم نیست، اما می تواند یک دنیا حرف بدنبال داشته باشد و باید پیگیری نمود که موضوع چیست!

در این که ما در جایگاهی قرار نداریم که بگوییم آیا این ادعا صحت دارد یا نه شکی وجود ندارد و این چنین ادعای هم نخواهیم داشت، چرا که مراجع ذی صلاح خود باید پیگیر موضوع بوده و سره را از ناسره تشخیص داده و به افکار عمومی پاسخ گو باشند. 

اما می توان به زاویای این ادعا اشاره نمود و قبل از پرداختن به آن باید معلوم شود که چه کسی دنبال آلوده نمودن فضای ورزشی در فوتبال است و مسئولین اگر در این راستا کوتاهی نمایند خیانتی غیر قابل بخشش حتی فراتر از جامعه ورزشی به کل آحاد مردم خواهد بود.

ادعای علیرضا دهشمند، حرف ساده ای نیست که بخواهیم نسبت به آن بی توجه باشیم حتی درصورت اثبات نکردن، می تواند عواقب بدی برای مدیرعامل مدعی آلومینیوم اراک، بدنبال داشته باشد و تاوان سنگینی بابت آن بپردازد

به همین خاطر یا این حرف از پایه و اساس دروغ بوده و یک تهمت است که به شدت باید با آن برخورد شده تا از این پس با آبروی کسی بازی نشود، یا این که صحت داشته و وامصیبتا فراتر از یک ادعا بوده که باید با یک تیم و عوامل آن برخورد جدی شود.

مدیرعامل آلومینیوم اراک که بدنبال ادعای خود اعلام نموده که برای اثبات سخنانش حاضر است که سرنگ ها آزمایش دی.ان.ی شوند تا معلوم شود مربوط به چه افرادی و این که توطئه است یا یک موضوع جدی که باید با آن برخورد شود.

این ادعای علی رضا دهشمند همراه با این موضوع بوده که آمادگی برای پرداخت تمامی هزینه های آزمایش را باشگاه آلومینیوم را اعلام نموده است و این می تواند انسان را به تفکر وا دارد که این یورش و پذیرفتن این هزینه و بازی با آبروی خود، نمی تواند بی جهت باشد و بحدی به ادعایش اطمینان دارد که این پیشنهاد را داده است.

جان کلام و بدون پیش داوری که حق با چه کسی است، از سازمان لیگ تقاضامندیم ورود جدی کرده و حتی اگر دو تیم مورد نظر که آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان می باشند، نسبت به این موضوع در آینده کوتاهی کرده و پیگیری نکردند تا قائله خاتمه یابد،سازمان لیگ و مدیران ارشد فدراسیون از این مسئله به سادگی عبور نکنند چرا که افکار عمومی منتظر حصول نتیجه می باشد.



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjbpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دهشمند: با دو بازی ملی نمیتوان شخصیت کسب کرد/ صحبت های فکری از اخلاق مایه خنده است
فکری از مکتب استاد پورحیدری بهره‌ای نبرده است؛

محمودی: دهشمند مدیری فداکار و دلسوز ورزش استان مرکزی است
مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ایرالکو مطرح کرد؛

دهشمند: بودن یا نبودن حنطه فردا مشخص می‌شود/ از سبک بازی تیم رضایت ندارم
مدیرعامل آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛