تاریخ انتشار: 1396/07/01 21:47
ادامه روند موفقیت آمیز صالح پناهی یا خانه تکانی؛
کد خبر: 181430

پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری تبریز؛ سامره به دنبال دومین پیروزی خانگی

از سری مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم مس رفسنجان و شهرداری تبریز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری تبریز؛ سامره به دنبال دومین پیروزی خانگی

 دو تیم که در هفته گذشته دو مساوی کسب کردند این امید را در ذهن دارند که بردی روحیه بخش در مقابل دیگری به ارمغان بیاورند. رفسنجانی ها که در هفته گذشته در دربی کرمان با رشادت های سعید ابراهیم پور موفق شدند تساوی با ارزشی را در مقابل گل گهر مدعی کسب کنند، تمام توان خود را به کار می گیرند تا در دومین بازی خانگی خود به پیروزی برسند. در سوی دیگر تبریزی ها نیز که تا ثانیه های پایانی بازی گذشته مقابل تیم بادران پیش بودند، با تصمیم عجیب داور مسابقه برد را با تساوی عوض کنند تا تشنه برد در مقابل رفسنجانی ها باشند.

شاگردان سامره که قوتبالی با کیفیت را ارائه می دهند و فقط در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت می باشند به دنبال این می باشند تا با برد مقابل شهرداری چی ها، تیم خود را شکوفا ببینند تا بار دیگر خود را یک تیم مدعی صعود معرفی کنند. در آن سو نیز یاران علی صالح پناهی هفته قبل فراتر از تصور ظاهر شدند و اگر روند موفقیت آمیز هفته گذشته را ادامه دهند، قطعا روز سختی را برای رفسنجانی‌ها رقم خواهند زد اما اگر روز بدشان باشد، باید منتظر خبر خانه تکانی در تبریز باشیم.

گفتنی است مس رفسنجان از پنج بازی گذشته خود شش امتیاز را کسب کرده است و در مکان دهم جدول قرار دارد و در سوی دیگر تبریزی ها توانسته اند چهار امتیاز را از پنج بازی کسب کنند و در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

مس رفسنجان: سعید ابراهیم پور - حامد محمودی - محسن ورزکار - عباس کاظمیان - حسین رسولی - علی اکبر حیدرنیا - علی مرزبان - امیرحسین موسی زاده - علیرضا میرزاحسینی - محمدحسین کریم زاده - حمید غلامی

سرمربی: علی سامره

شهرداری تبریز: وحید عزیزی - رضا هاشمی - امیر طهمورثی - بابک نوین - محمد قنبری - رضا نجاری - رسول پیرزاده - یاسر درویشی - علی محمد چراغی - علی نظری - پیمان رنجبر

سرمربی: علی صالح پناهی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjelv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-مس رفسنجان؛ دربی کرمان باطعم جدال مربیان سرخابی!
جنگ آبی و نارنجی در سیرجان؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛