تاریخ انتشار: 1396/07/01 23:27
سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 181405

بهمن فرازمند: در سه بازی گذشته سه پنالتی برای ما نگرفتند/ حضور هواداران برای ما قوت قلبی است

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معتقد است که داوری در سه دیدار گذشته علیه این تیم بوده است.
بهمن فرازمند: در سه بازی گذشته سه پنالتی برای ما نگرفتند/ حضور هواداران برای ما قوت قلبی است

 بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی هفته گذشته این تیم گفت: تیم ما در این فصل در خانه بازی نکرده است، ما بخاطر این که از بازی های خانگی محروم بودیم بازی قبلی خودمان را در اهواز برگزار کردیم که مشکلاتی را برای ما داشت، مثل مسافت که ۴-۵ ساعت فاصله داشت از گچساران و گرما و شرجی بودن هوا هم تاثیر منفی گذاشت روی بازی تیم ما و با زمین هم آشنا نبودیم، یعنی شرایط ما با تیم مهمان یکی بوده است ولی در این بازی توانستیم تیم را از لحاظ جسمی و ذهنی آماده کنیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.

وی درخصوص دیگر بازی‌های نفت و گاز گفت: در بازی نخست هم در خانه بازی نکردیم و در نورآباد از تیم شهدا بابلسر میزبانی کردیم که این تیم جمع شد، زد زیر توپ و توانست مساوی بگیرد از ما.

فرازمند درخصوص مسئولین این تیم نیز گفت: باشگاه کاملا از ما حمایت میکند و تنها مشکل ما محرومیت از میزبانی است و انشاالله در هفته پنجم در خانه بازی میکنیم.. بازی بعدی ما در سمنان با تیم صنایع طلایی است که حریف خوب و قلدری است و ما هم مقابل این تیم محکم و قلدر بازی میکنیم و انشاالله بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی نفت و گاز در خاتمه گفت: ما منتظر این هستیم که بتوانیم با حضور هواداران خودمان بازی کنیم تا از لحاظ روحی و روانی بازسازی شویم و قطعا با حمایت هواداران به مرحله بعد صعود می کنیم. من همیشه به داور احترام میگذارم ولی در این ۳ بازی ۳ پنالتی ۱۰۰درصد را برای تیم ما نگرفتند، امیدوارم داوری ها بهتر بشود تا تیم ها ضربه نخورند.

مصاحبه: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agxbg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند: به اولین سه امتیاز در لیگ دو فکر می‌کنیم/ از نظر روحی و روانی آماده هستیم
آماده بازی با شهدای بابلسر هستیم؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛