تاریخ انتشار: 1396/07/02 00:14
کد خبر: 181402

پس لرزه های یک حاشیه نفت مسجدسلیمان را زمین گیر کرد

نفت مسجدسلیمان امروز در خانه خودش به خونه به خونه باخت تا اولین شکست در کارنامه اش در این فصل رقم بخورد ولی بد نیست به اثرات یک حاشیه بپردازیم.
پس لرزه های یک حاشیه نفت مسجدسلیمان را زمین گیر کرد

دیدار امروز نفت مسجدسلیمان وخونه به خونه که در نهایت با پیروزی شاگردان جوادنکونام به پایان رسید، صرف نظر از کار ارزشمند تیم خونه به خونه که موفق شد یک پیروزی شیرین در مسجدسلیمان در برابر صدرنشین جدول بدست آورد، ولی بد نیست کمی به عقب و 24 ساعت گذشته برگردیم و ببینیم در این مدت  چه بر سر فکری و شاکردانش گذشته که این چنین قافیه را در خانه خود باخته اند.

دیروز یک عکس در کانال های تلگرامی منتشر گردید که یک دنیا حاشیه متوجه نفت مسجدسلیمان نمود به طوری که بعد از انتشار این عکس در رختکن نفت مسجدسلیمان که مربوط به بعد از بازی با آلومینیوم اراک بود، وجود سرنگ های مصرف شده ای را به نمایش می گذاشت که بر اساس ادعای مدیرعامل آلومینیوم اراک مورد استفاده بازیکنان نفت مسجد سلیمان شده بودند، ادعایی که حواشی بسیاری بر سر راه این تیم بوجود آورد.

محمود فکری بعد از این ادعا  آشفته و ناراحت شد و تهدید به شکایت علیرضا دهشمند، مدیرعامل آلومینیوم اراک نمود و همین کافی بود که این تیم در طی 24 ساعت گذشته اسیر حواشی این موضوع شده و تمرکز خود را از دست بدهد.

معلوم نیست در نهایت مسیر این ادعا به کجا خواهد رسید ولی این حاشیه که بسیار هم می تواند لیگ را تحت تاثیر قراردهد، اولین آسیب خود را به نفت مسجدسلیمان رساند و اگر قرار بر این باشد که تکلیف این موضوع روشن نشده و هم چنان این حواشی ادامه داشته باشد معلوم نیست در هفته های آینده لیگ یک، شاهد چه حوادث دیگری در این زمینه خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pde6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ ترمز نفت مسجدسلیمان کشیده شد/ نکونام؛ فکری را کیش و مات کرد!
پیروزی خونه به خونه و صعود بادران به صدر جدول؛

اولین گل خورده یاران فکری پس از 480 دقیقه بدون گل خورده!
طلسم دروازه نفت مسجدسلیمان شکسته شد؛