تاریخ انتشار: 1396/07/07 14:01
رضا رهقی: تاکنون داوری لیگ یک بسیار ضعیف بوده است؛
کد خبر: 180609

جواهری: اشتباهات داوری بی‌سابقه بود/ تصمیمات فدراسیون روی بنگاه باشگاه گل گهر تاثیر گذار است

مدیرعامل و سرپرست دو تیم گل گهر و صبای قم درخصوص اتفاقات این دیدار توضیح دادند.
جواهری: اشتباهات داوری بی‌سابقه بود/ تصمیمات فدراسیون روی بنگاه باشگاه گل گهر تاثیر گذار است

 مهندس محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در برنامه "فوتبال یک" درخصوص اتفاقات بازی گل گهر و صبای قم گفت: در این بازی دو پنالتی برای ما گرفته شد که به حق بود اما آیا پنالتی دوم نبایست مدافع صبا اخراج می شد؟ دقیقا مهاجم ما تک به تک است و جالب اینکه داور مسابقه کارت زرد هم نداد. بعد از سوت پایان تیم ما سرد شده بود و برخی از بازیکنان ما رفته بودند رختکن.

وی افزود: ما به مسئولین احترام گذاشتیم و آمدیم زمین. چرا داور دوم پس از اعلام گل صبا، پرچم را پائین آورد؟ گل دوم تیم صبا یک بازیکن در صحنه آفساید قرار دارد و در گل نیز تاثیر گذار بوده است. بعد مسابقه رفتیم فدراسیون و گفتیم اگر این مسائل که فصل قبل نیز بود، ادامه داشته باشد، قطعا روی بنگاه بزرگ اقتصادی تیم ما تاثیر گذار خواهد بود و مسئولین ما را از تیمداری منصرف خواهد کرد. 

در ادامه نیز رضا رهقی سرپرست باشگاه صبای قم روی خط برنامه آمد و درخصوص اتفاقات این بازی گفت: بازی حساسی نبود که داور بخواهد در آن دخالتی ایجاد کند. متاسفانه با اشتباهات داوری نتیجه ایگونه رقم خورد. قبل آن صحنه که داور پنالتی اعلام کند، بازیکن گل گهر در آفساید بود. خیلی اشتباهات به ضرر ما شد و به کمیته داوران مکاتبه کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxdxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی جنجالی صبا مقابل گل‌گهر/ شاهکارهای داور و اتفاقات عجیب و غریب در قم!
بازگشت باشکوه صبا در خانه؛

گل گهر سیرجان مهاجم لیگ برتری جذب کرد
وینگو خود را در نقل و انتقالات ثابت کرد؛