تاریخ انتشار: 1396/07/12 20:09
بعثت جای خیبر را در بالای جدول گرفت؛
کد خبر: 179851

عکس/ پیروزی بعثت مقابل خیبر در دیداری جنجالی

در آغاز هفته پنجم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه موفق به کسب یک پیروزی شیرین شد و تیم خیبر خرم آباد را با نتیجه "3 بر یک" شکست داد.
عکس/ پیروزی بعثت مقابل خیبر در دیداری جنجالی

 در این مسابقه که حدود یک هزار تن از هواداران بعثت نیز به تشویق تیم مورد علاقه خود می پرداختند، دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند و به همین دلیل بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند. بازی با حملات بعثت آغاز شد و این تیم موقعیت هایی را روی دورازه حریف خلق کرد اما تیم خیبر از غفلت مدافعان تیم میزبان استفاده کرد و در دقیقه 10 این دیدار توسط امیر محمدی صاحب گل نخست شد. تیم بعثت در ادامه بر حملات خود افزود اما از بازکردن دروازه حریف عاجز ماند تا خیبری ها نیمه اول را پیروز به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، بعثت بر شدت حمات خود افزود و با اضافه کردن دو مهاجم دروازه حریف را آماج حملات خود قرار داد تا اینکه در دقیقه 52 توسط حمید ظفری به گل تساوی دست یافت. تیم بعثت که تنها به دنبال سه امتیاز خانگی بود حملات خود را روی دروازه حریف خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 66 توسط  سامان محرابی بازهم موفق به گلزنی شد. تیم بعثت که همچنان میل به بازی تهاجمی داشت در دقیقه 90 صاحب یک ضربه پنالتی شد و سجاد سیاه کمری مهاجم این تیم توانست با ضربه ای دقیق دروازه خیبر را برای بار سوم باز کند و تا در نهایت تیم کرمانشاه صاحب سه امتیاز شیرین این مسابقه شود.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با این پیروزی 9 امتیازی شد و توانست جای خیبر خرم آباد را در رده دوم بگیرد، ضمن اینکه خیبر نیز با 7 امتیاز به مکان پنجم سقوط کرد. نفت امیدیه تیم صدرنشین گروه نیز امروز 2 بر یک مغلوب شهرداری فومن شد تا بعثت امتیاز خود را با این تیم به عدد یک کاهش دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zejk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از آتش بازی خیبر و شهرداری بم تا برتری خوشه طلایی، پاس و نفت امیدیه بر حریفان
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو گروه سوم؛

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛

تمرین خیبر باحضور دو مهمان ویژه+عکس
دو عضو جدید هیات مدیره خیبر مشخص شدند؛