تاریخ انتشار: 1396/07/13 13:44
مصاحبه تند سرمربی خیبر پس از پایان بازی با بعثت؛
کد خبر: 179738

مهرداد خادمی: حریف داور نشدیم/ شایعه حمله خیبری‌ها به داور صحت ندارد/ از هواداران خیبر پوزش می‌خواهم

مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در پایان بازی با بعثت کرمانشاه مصاحبه تندی را صورت داد.
مهرداد خادمی: حریف داور نشدیم/ شایعه حمله خیبری‌ها به داور صحت ندارد/ از هواداران خیبر پوزش می‌خواهم

 مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد در خصوص بازی روز گذشته مقابل بعثت کرمانشاه گفت: ابتدا از هواداران خیبر بابت این شکست پوزش میخواهم و قصد ندارم زمین و زمان را مقصر بدانم ولی گفتن چند نکته ضروریست و اگر نگویم یعنی مسئوولیت پذیر نیستم.

وی گفت: متاسفانه بازی روال عادی خودش را نداشت هر چند که نیمه اول خوب بازی کردیم ولی نیمه دوم حریف داور نشدیم. باعث تاسف است که داور این بازی تمرکز لازم رو نداشت و جوگیر مصاحبه مدیرعامل محترم بعثت قرار گرفته بود.

خادمی افزود: فوتبال ایران پر از مشکلات ریز و درشت است و میدانیم داوران عزیز مشکلات خودشان را دارند اما نباید سوتها معنادار زده شود و اشتباه فاحش رخ دهد. من نمیگویم باید داور به نفع ما سوت بزند ولی داوری حرمت دارد و بایستی بدون ترس و توجه به اطراف بازی را اداره کند.

سرمربی خیبر که با ناراحتی سخن میگفت افزود: متاسفانه یک روز قبل از بازی مدیرعامل محترم بعثت کرمانشاه دپارتمان داوری را مورد هجمه خود قرار میدهد و بازی را پیشگوئی میکند که اگر چنین شود چنان میکنیم و داورها یا تغییر کنند، اگر تیم متضرر شود شکایت میکنیم و اگر داور اشتباه کند تعهد نمیدهیم اتفاقی رخ ندهد و مسئولیت با داورهاست. این یعنی چه؟! این چه مفهومی دارد؟!

وی ادامه داد: خوب داور بازی هم تحت شرایط موجود سوت زد و هرچه ما تلاش میکردیم مثل آب خوردن بر باد داد، هر چند که بنده از بازی نیمه دوم تیم خود رضایت ندارم اما قبول کنید بازیکنان من با تصمیمات عجیب داور تمرکزشان را از دست دادند و حریف از این حربه نهایت استفاده را برد.

مهرداد خادمی افزود: چرا نظارتی بر این اتفاقات نیست؟ کجای دنیا توپ به صورت بخورد پنالتی اعلام میکنند؟ اشتباه جزئی از داوریست  نه  کل داوری. متاسفانه داورهای ایرانی اشتباهتشان قابل گذشت نیست و بیشتر اشتباهات فاجعه است. چرا تا مربی یا بازیکنی اعتراض میکند فورا جلسه برگزار و طرف جریمه میشود؟ اما داوران و مدیران به راحتی هر کاری میکنند و آب از آب تکون نمیخورد؟!

وی گفت: برخی اعلام کردند خیبریها به داور حمله کردند! اصلا این صحت ندارد. بعداز سوت پایان بازی چند بازیکن و کادر خیبر به نحوه سوت زدن داور اعتراض داشتیم و این در تمام نقاط جهان اتفاق میفتد ولی نه برخوردی پیش آمد و نه توهینی کردیم فقط گفتیم اشتباه داشته و به راحتی حقمان پایمال شده است. چطور اشتباه جزئی از داوریست ولی اعتراض به داوری را  جزئی از فوتبال نمیدانیم؟ این که نمیشود هر اتفاقی افتاد برویم و از داور تشکر کنیم. به به و چه‌چه گفتن لازم نیست و حق گرفتنی است نه دادنی.

سرمربی خیبر ادامه داد: بیائیم  واقع بین باشیم و قانون را به درستی اجرا کنیم تا همه شاهد پیشرفت فوتبال شویم. فوتبال جذابیتش برد و باختهاست و ما تحمل باخت داریم اما تحمل حق خوری و حق کُشی نداریم. خیبر دشمنان زیادی دارد و ما حریف همه نمیشویم. سال قبل چه که بر سر این تیم نیاوردند و کسی هم جوابگو نبود.

خادمی در پایان گفت: از تلاش بازیکنان تشکر میکنم ولی انتظار دارم در بازیهای بعد با تمرکز بیشتر بازی کنند. به تیم بعثت بابت کسب سه امتیاز بازی تبریک میگویم هرچند حق ما باخت نبود. انشالله در بازیهای بعدی مدیران ماهم مصاحبه کنند و شرایط را به نفع خودمان رقم بزنند چون ماهم میتوانیم جوسازی و پیش داوری کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn79r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ پیروزی بعثت مقابل خیبر در دیداری جنجالی
بعثت جای خیبر را در بالای جدول گرفت؛

مهرداد خادمی: ایکاش ماهم مسئولین دلسوز داشتیم!
سرمربی خیبر در گفتگو با فرتاک ورزشی:

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛