تاریخ انتشار: 1396/07/17 13:31
پیش بازی مس کرمان،اکسین البرز؛
کد خبر: 179107

لاله های نارنجی محکوم به برد مقابل اکسین/ شاگردان لطیفی و آمار بد خارج از خانه

دیدار تیم های مس کرمان و اکسین البرز در حالی فردا سه شنبه 18 مهرماه در کرمان برگزار خواهد شد که هر دو تیم برای حضور در جمع صدرنشینان نیاز به پیروزی دارند.
لاله های نارنجی محکوم به برد مقابل اکسین/ شاگردان لطیفی و آمار بد خارج از خانه

،عصر سه شنبه دو تیم مس کرمان و اکسین البرز در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می روند تا یکی از مهم ترین بازی های هفته هشتم را برگزار نمایند.

تیم هایی که در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول دوست دارند به رویاهای خود جامه عمل بپوشانند و بین دو تیم صعود کننده به لیگ برترباشند، کاری سخت اما شدنی و اگر بخواهیم در بین تیم های حال حاضر در لیگ دسته اول ، 8 تیم را مدعی صعود بدانیم بدون شک نام این دو تیم نیز در بین آنها قرار خواهد داشت و همین هم مسئولیت سرمربیان را سنگین تر می نماید.

مس کرمان در هفته گذشته علی رغم این که بازی خوب و قابل قبولی را در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ماهشهر انجام داد و حتی می توانست پیروز این دیدار باشد اما بدشانسی و کمی بی دقتی  باعث شد تا  نتوانند به گل برسند و همین امر باعث شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این تساوی سبب شد مس با کسب یک امتیاز خارج از خانه در نهایت در پایان هفته هفتم به امتیاز 12 و در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد تا برای عقب نماندن از قافله صدرنشینان، محکوم به برد مقابل اکسین البرز باشد.

در سوی دیگر اکسین البرز قرار دارد که توانسته با پیروزی در بازی های خانگی ضعیت خود را در جدول به خوبی حفظ نماید.

شاگردان علی لطیفی در هفته گذشته توانستند یک پیروزی دلچسب برابر نساجی به دست بیاورند و در این دیداری سخت و نفس گیر شاگردان مهدی پاشازاده را با تک گل شاهین شفیعی از روی ضربه کاشته شکست دهند تا خود را به امتیاز 13 رسانده و در جایگاه چهارم جدول برسانند.

بدون شک تقابل شاگردان احمد نخعی و علی لطیفی در کرمان می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد و باید دید و به انتظار نشست که این دیدار مهم در نهایت به سود کدام مربی  به پایان خواهد رسید.

گفتنی است اکسین البرز با سیزده امتیاز در مکان چهارم و مس کرمان نیز با دوازده امتیاز  در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drggq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره اکسین مقابل نساجی اعلام شد
آرمان رمضانی رسید، سه بازیکن دیگر خیر؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛