تاریخ انتشار: 1396/07/17 22:27
پیش بازی مس رفسنجان-راه آهن تهران؛
کد خبر: 179022

رفسنجانی‌ها در پی دومین برد فصل/ راه آهن به دنبال حداقل امتیاز‌

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم، مس و راه آهن تهران در ورزشگاه شهدای رفسنجان به مصاف یکدیگر می روند.
رفسنجانی‌ها در پی دومین برد فصل/ راه آهن به دنبال حداقل امتیاز‌

 رفسنجانی ها که هفته گذشته مهمان تیم ملوان بندر انزلی بودند به دلیل محیا نشدن زمین بازی ورزشگاه تختی انزلی، به شهر خود بازگشتند تا محیا بازی مقابل تیم قعر نشین راه آهن شوند. شاگردان علی سامره که تشته برد می باشند می خواهند با پیروزی در این بازی به روند ناکامی ها و البته بدشانسی های خود پایان بدهند.

در سوی دیگر راه آهن تهران نیز در هفته گذشته مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان با تک گل بازیکن کهنه کار نفت، میلاد میداوودی نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد تا همچنان در قعر جدول جای خشک کند و چشم انتظار روز های آتی باشد.

شاگردان بیاتی نیا در راه آهن می توانند با گرفتن حداقل امتیاز این امیدواری را در دل خود زنده کنند تا به وضعیت بد این روز های تیم قدیمی پایتخت پایان دهند،البته مهم ترین نکته این بازی درخشش بازیکنان راه آهن در سه هفته اخیر بوده است.

از وقتی بیاتی نیا سرمربی شده روند مثبتی را در پیش گرفته اند و برای هر حریفی می توانند دردسر ساز شوند. سامره و شاگردانش نباید گول رتبه این تیم در جدول بازی ها را بخورند چرا که از لحاظ فوتبالی بسیار قوی عمل می کنند.

گفتنی است، مسی های رفسنجان با کسب هفت امتیاز از هفت بازی در مکان سیزدهم و راه آهن نگون بخت نیز تنها با کسب یک امتیاز از هفت بازی گذشته خود در جایگاه دور از انتظار قعر جدول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7e5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-مس رفسنجان؛ قوی سپید دوباره جان می گیرد؟
تقابل همسایه‌ها در انزلی؛

پیش بازی مس رفسنجان-شهرداری تبریز؛ سامره به دنبال دومین پیروزی خانگی
ادامه روند موفقیت آمیز صالح پناهی یا خانه تکانی؛