تاریخ انتشار: 1396/07/20 20:25
اختصاصی| بهزادی، خطر بشاگردی و عرفانی را حس کرد؛
کد خبر: 178518

گزارش ویژه؛ بررسی جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک

یوسف بهزادی با دو گلی که در هفته هشتم لیگ یک خورد، سایه سنگین مهرداد بشاگردی و حمید عرفانی را پشت سر خود می‌بیند.
گزارش ویژه؛ بررسی جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک

 هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک درحالی خاتمه یافت که یوسف بهزادی با دو گلی که دریافت کرد، یک امتیاز منفی دریافت کرد و در آن سو اما، مهرداد بشاگردی باتوجه به ثبت چهارمین کلین شیت خود، به رده دوم جدول صعود کرد. همچنین رشد سعید ابراهیم پور نیز در جدول رده بندی بسیار محسوس بوده است. وی گرچه در هفته‌های ابتدایی در قعر جدول بود، اما باتوجه به 4 کلین شیت پیاپی که درون دروازه مس رفسنجان داشت، اکنون خود را در بین بالانشینان مشاهده می‌کند.

با تحلیل و بررسی بهترین دروازه‌بانان لیگ یک در پایان هفته ششم همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. یوسف بهزادی / نفت مسجدسلیمان (1/5 امتیاز)

گلر اول تیم نفت مسجدسلیمان گرچه این هفته مقابل ملوان 2 گل دریافت کرد، اما همچنان بهترین گلر لیگ یک می‌باشد. نفت مسجدسلیمان تا قبل از بازی با ملوان، کلا دو گل دریافت کرده بود اما در بازی با یاران دست‌نشان، دو گل دیگر نیز این تیم دریافت کرد تا بهزادی، با 5 کلین شیت و مهار یک پنالتی و 4 گل خورده، و با 1/5 امتیاز مثبت، در صدر جدول قرار گرفت.

2. مهرداد بشاگردی / برق جدید (1 امتیاز)

بهترین خط دفاعی لیگ یک، از آن تیم برق جدید شیراز می‌باشد. یاران داوود مهابادی در 8 دیدار فقط 3 گل دریافت کردند و علاوه بر آن، در 4 دیدار نیز دروازه خود را بسته نگه داشتند. اگر کار دفاعی کاکوها بگذریم، به یک گلری برخورد می‌کنیم که عملکردش در بین سایر دروازه‌بانان درخشان بوده است. آنچه که سبب تمایز مابین بهزادی و بشاگردی شده است، مهار یک پنالتی برای بهزادی است. بشاگردی فصل قبل در ترکیب پارس جنوبی نیز حضور داشت و بهترین خط دفاعی را در لیگ یک داشتند و او امسال نیز با حضور در تیم برق جدید، در پی محقق شدن صعود با این تیم است.

2. حمید عرفانی / مس کرمان (1 امتیاز)

حمید عرفانی گلر مس کرمان درحالی در جایگاه دوم جدول بهترین گلرها قرار دارد که نسبت به دو دروازه‌بان دیگر، یک بازی کمتر انجام داده است. گلهای خورده عرفانی نسبت به دو دروازه‌بان دیگر بیشتر بوده است اما آنچه که سبب رسیدن وی در نزدیکی صدر شده است، مهار پنالتی او در بازی با شهرداری ماهشهر است. عرفانی در 7 دیداری که برای مس به میدان رفت، 5 کلین شیت را به نام خود ثبت کرد و با یک امتیاز مثبت، در کنار بشاگردی در رده دوم بهترین گلرهای لیگ قرار دارد.

شرح جدول:

دروازه بان های حاضر در لیگ به ازای کلین شیت در هر بازی موفق به کسب نیم نمره مثبت می شوند، در صورتی که در جریان بازی نیز موفق به مهار ضربه پنالتی شوند یک امتیاز مثبت دریافت می کنند، هر گل خورده نیز نیم نمره منفی برای گلرها به همراه دارد.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd96z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش ویژه؛ جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک
بشاگردی به رتبه دوم رسید، جهش بلند ابراهیم‌پور؛

جدول بهترین دروازه‌بانان لیگ یک/ گلر نفت در صدر
اختصاصی| اختلاف وحشت‌ناک بهزادی با سایر رقبا؛

نقطه ضعف چند فصل اخیر مس، با جذب حمید عرفانی پر شد
اختصاصی| گلر خوب واجب تر از نان شب؛

پنجمین کلین شیت نفت مسجدسلیمان در 7 بازی
ساختاری که هیچ‌گاه تغییر نکرد؛