تاریخ انتشار: 1396/07/23 20:42
اختصاصی/ تقابل تجربه و جوانی در انزلی؛
کد خبر: 178054

پیش بازی ملوان-آلومینیوم اراک؛ قوها محکوم به پیروزی با دستان خالی!

در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ملوان بندرانزلی و المینیوم اراک در ورزشگاه تختی شهر انزلی به مصاف هم می روند.
پیش بازی ملوان-آلومینیوم اراک؛ قوها محکوم به پیروزی با دستان خالی!

ملوانان در هفته جاری تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و محکوم به برد مقابل تیم آلومینیوم اراک می باشند. این تیم در هفته گذشته در دیداری سخت و طاقت فرسا در شهر مسجد سلیمان در حالی که با دو گل پژمان نوری و حسین قنبری از حریف پیش بود نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرد تا دو امتیاز شیرین خارج خانه را از دست بدهد.

در سوی دیگر آلومینیوم اراک نیز در بوشهر دست به کار بزرگی زد و موفق شد  در حالی که با دو گل از حریف ته جدولی عقب بود بازی باخته را با تساوی عوض کند تا همچنان به روند مثبت خود با حامد بصیری ادامه دهد.

این دیدار، تقابل تجربه و جوانی است. در سویی نادر دست نشان قرار دارد که پرافتخارترین مربی لیگ یکی است و در سوی دیگر نیز حام بصیری قرار دارد که در عین جوانی، نشان داده می تواند در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

ملوان برای بازی با آلومینیوم، چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و دو مهره این تیم همچنان مصدوم هستند و شرایط بازی ندارند و با این حال، باید دید دست نشان با دستان خالی در انزلی چه نتیجه ای خواهد گرفت.

گفتنی است ملوان بندر انزلی با نه امتیاز در مکان دوازدهم و المینیوم اراک نیز با یک امتیاز کمتر نسبت به قوهای سپید در مکان سیزدهم جدول قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwged

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

پیش بازی اکسین البرز-مس رفسنجان؛ جدال دو استقلالی در کرج
اختصاصی/ سامره ترمز زردها را در خانه خواهد کشید?؛

خواسته به جای هواداران ملوان از مدیریت این باشگاه!
اختصاصی| قوهای سپید پیروزی می‌خواهند؛

اردوی آلومینیوم اراک در تهران با چاشنی بازی تدارکاتی
در بازگشت از بوشهر و تا پیش از تقابل با ملوان؛