تاریخ انتشار: 1396/08/06 19:38
اختصاصی| قهر کاسپین قزوین با پیروزی در لیگ دو؛
کد خبر: 176128

سیر نزولی کاسپین با سعید دقیقی؛ شوت از راه دور دیگر پاسخگو نیست!

ابتدای فصل تیمی با نام کاسپین قزوین با آوردن سعید دقیقی بازیکن سابق تیم ملی روی نیمکت خود سر و صدای بسیار زیادی در نقل و انتقالات کرد و همه منتظر نتیجه این اتفاق بودند. کاسپین با برگزاری جشن رونمایی از پیراهن نشان داد که می خواهد در این فصل به سبک تیم های سطح بالا عمل کند ولی در عمل چیز دیگری نشان داد.
سیر نزولی کاسپین با سعید دقیقی؛ شوت از راه دور دیگر پاسخگو نیست!

 

 کاسپینی‌ها در هفته نخست توانستند در زمین خود تیم استقلال جنوب تهران را شکست بدهند تا مردم قزوین را امیدوار به آینده کنند اما در ادامه هفته به هفته امید هواداران این تیم کمتر شده است. برد در مقابل استقلال جنوب، اولین و آخرین برد آن ها تا به اینجای کار بوده است.

این روزها بسیاری از تیم های لیگ دویی از نداشتن شرایط مالی خوب می‌گویند اما کاسپین قزوین همه جانبه حمایت می شود. از حمایت مالی تا پخش تلویزیونی؛ اما بازیکنان و کادرفنی نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند.

در 7 هفته ابتدایی سعید دقیقی و شاگردانش از ۲۱ امتیاز ممکن، تنها ۶ امتیاز را کسب کرده اند که می تواند زنگ خطر سقوط به لیگ دسته سوم را برای این تیم به صدا در آورده باشد. از 6 امتیاز کسب شده توسط شاگردان سعید دقیقی، 2 امتیاز آن که با تساوی مقابل استقلال اهواز و صنایع طلایی سمنان کسب شده است، روی شوت های از راه دور جعفر برزگر بوده است که می شود گفت که اگر این دو شوت نبود، کاسپین با 4 امتیاز به همراه دو تیم دیگر در انتهای جدول حضور داشت.

بازی بعدی کاسپین مقابل تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس است. جدال یکی از قوی ترین خطوط حمله که در اختیار شهرداری بندرعباس است و یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی که در اختیار کاسپین قزوین است. حال باید دید باز هم شوت های از زمین خودی نجات دهنده کاسپین می شود یا این که چهارمین شکست فصل را بندرعباسی ها برای کاسپین رقم می زنند.

حال باید دید تا چه زمانی مدیران کاسپین قزوین چشم بر نتایج ضعیف سعید دقیقی می بندند و کار را با او ادامه می دهند. شاید هم کاسپین قزوین یکی از باشگاه هایی باشد که در این فصل پیش از تمام شدن نیم فصل اول، کادرفنی خود را تغییر دهد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xape

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید دقیقی: آینده روشنی در انتظار کاسپین قزوین است
سرمربی جدید کاسپین قزوین مطرح کرد؛

دستیاران سعید دقیقی در کاسپین قزوین مشخص شدند
احتمال ورود یک یا دو مربی دیگر وجود دارد؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛