تاریخ انتشار: 1396/08/07 18:58
اختصاصی| هفت بازی، شش امتیاز؛
کد خبر: 176009

اوضاع قمر در عقرب شاگردان البندی در جدول!

شهرداری بم که فصل گذشته از لیگ سه به لیگ دو راه یافته در این فصل با نتایج ضعیف خود همه هواداران را نگران خود کرده است. آنها در هشت هفته گذشته تنها 6 امتیاز کسب کردند و در واقع از هر بازی به طور میانگین یک امتیاز هم کسب نکردند اتفاقی که بعدها نیمکت بم را متزلزل خواهد کرد.
اوضاع قمر در عقرب شاگردان البندی در جدول!

 شهرداری بم تا به حال با خوردن 20 گل ضعیف ترین خط دفاعی لیگ دسته دوم را در اختیار دارد که باید چاره ای برای مدافعان کم کار این تیم اندیشید. اردشیر البندی سرمربی این تیم با کسب نتایج ضعیف شهرداری بم را به عنوان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته سوم مطرح کرده است؛ این تیم از 21 امتیاز در هفت بازی گذشته خود، از هر بازی به طور میانگین یک امتیاز هم کسب نکرده است!

شاگردان البندی در بازی های خانگی هم عملکرد قابل قبولی نداشتند. آنها از چهار بازی خانگی خود فقط پنج امتیاز گرفتند که دو امتیاز آن هم به تساوی برابر خیبر خرم آباد و شهرداری همدان برمیگردد. برد چهار بر صفر بعثت کرمانشاه در یک بازی خانگی  اولین و آخرین برد آنها تا هفته هشتم بوده است.

این تیم در هفته هفتم در برابر کیمیا فرآیند قم در یک بازی خانگی متحمل شکست سنگین چهار بر دو شده است. شهرداری بم در بازی های خارج از خانه هم تا هفته هشتم حرفی برای گفتن نداشته است. باخت 4 بر 0 در زمین شهرداری فومن و شکست سنگین 6 بر 0 برابر پالایش آبادان از جمله نتایج ضعیف آنها در بازی های خارج از خانه است. اگر گلزن‌ترین مهاجم لیگ دو یعنی علی وزیری پناه در تیم شهرداری حضور نداشت، قطعا نبض این تیم در روزگاهی پرتلاطم لیگ دو، به شمارش افتاده بود.

شهرداری بم تا به این هفته در قد و قامت یک تیم بی برنامه ظاهر شده است. تنها هنر شهرداری چی های بم تا هفته هشتم واگذار کردن بازی ها آن هم با اختلاف چهار یا پنج گل به حریفان بوده است. در واقع آنها در تمام خطوط ضعف دارند. شهرداری بم در هفته نهم در یک بازی خارج از خانه به مصاف خوشه طلایی ساوه می‌رود که باید منتظر عملکرد بمی ها در این بازی باشیم.

شهرداری بم در اولین فصل حضور در لیگ دو اوضاع مساعدی ندارد و کاندیدای سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید.  باید ببینیم که مدیران شهرداری تا چه زمانی از این نتایج ضعیف چشم پوشی میکنند. بدون شک ادامه این نتایج ضعیف زنگ خطر را برای کادر فنی این تیم به صدا در خواهد آورد.

نویسنده: علیرضا کرکه آبادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gr5x5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اردشیر البندی: به توانایی شاگردان ایمان دارم/ فقط 5 بازیکن غیربومی داریم!
سرمربی شهرداری بم در گفتگو با فرتاک ورزشی

مهرداد خادمی: ایکاش ماهم مسئولین دلسوز داشتیم!
سرمربی خیبر در گفتگو با فرتاک ورزشی:

اوج هیجان در امیدیه، استرس در بم و جنجالی در همدان!
مروری بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، روز دوم؛