تاریخ انتشار: 1396/08/07 19:13
اختصاصی| شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم؛
کد خبر: 176005

بررسی اجمالی پرقدرترین خطوط حمله لیگ دو

یاران مهرداد خادمی در خیبر خرم آباد موفق شدند در این فصل و در 7 بازی ابتدایی خود 18 گل به ثبت برسانند که نشان از خطه حمله بسیار قدرتمند این تیم است.
بررسی اجمالی پرقدرترین خطوط حمله لیگ دو

 از بهترین گلزنان این تیم می توان به مصطفی بیات با 4 گل زده اشاره کرد. در جایگاه دوم گلزنان این تیم، مصطفی علیخانی با ثبت 3 گل قرار دارد. خطوط هجومی خیبر امسال با صرف هزینه های پایین ولی بسیار فنی زهر دار نشان داده است. اما نکته منفی برای تیم خیبر خرم آباد آن است که این تیم در ۳ دیدار قبلی خود با افت خط هجومی اش، دو شکست در کارنامه دارد و یک بازی را به علت عدم حضور شهرداری فومن 3-0 پیروز شده است. بهترین نتیجه این فصل خیبر خرم آباد پیروزی 6-1 مقابل گیتی پسند اصفهان است.

در جایگاه دوم بهترین خط حمله لیگ دو، شهرداری بندرعباس قرار دارد. بندرعباسی ها با هدایت علی نیکبخت نشان دادند که همواره دنبال بازی های هجومی هستند. تیم شهرداری بندرعباس تا به حال در 7 بازی که انجام داده است 18 گل زده است. نکته مثبت برای تیم شهرداری بندرعباس آن است که این تیم در 3 بازی که در خانه انجام داده است 13 گل زده که نشان می دهد در خانه خود تیمی بسیار قدرتمندی است.

نفر اول آن ها در گلزنی یزدان عباسیان با 6 گل زده می باشد و در جایگاه دوم این تیم نیز امیرحسین سلامت قرار دارد که موفق شده است 5 گل بزند. از بهترین نتایج این فصل شهرداری بندرعباس می توان به پیروزی 5-0 مقابل تیم های استقلال کاشان و صنایع طلایی سمنان اشاره کرد.

نویسنده: امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arkgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری فومن مقابل خیبر به میدان نخواهد رفت
اختصاصی| به دلیل مشکلات مالی؛

توپ خانه خیبری‌ها در صدر، اروند در جایگاه دوم
نگاهی آماری به بهترین و بدترین خط حمله؛