تاریخ انتشار: 1397/02/30 19:25
از داوری ضربه خوردیم
کد خبر: 147169

ابراهیم مرادی: به بازیکنانم اطمینان دارم و می دانم که جبران میکنیم/ از الان ما را لیگ دویی بدانید

سرمربی تیم فوتبال شهید مولایی قراخیل از داوری این بازی یان تیم با جادنصر سیرجان گله مند است.
ابراهیم مرادی: به بازیکنانم اطمینان دارم و می دانم که جبران میکنیم/ از الان ما را لیگ دویی بدانید

ابراهیم مرادی سرمربی شهید مولایی قراخیل قائمشهر درگفت و گو با خبرنگار لیگ سه فرتاک ورزشی در خصوص بازی مرحله پلی اف این تیم  که در سیرجان با جهاد نصر این شهر برگزار و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع حریف به پایان رسید از نحوه داوری و چینش آن ناراحت بود.

وی گفت: بازی در برابر سیرجان یک بازی کاملا برابر بود و دو تیم هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی خیلی نزدیک به هم بودند و تیم ما نیز در جریان بازی 2 موقعیت تک به تک نصیب ما شد که نتوانستیم بهره ببریم و گل بزنیم و سیرجان در اثر یک ضربه کرنر به گل رسید.

مرادی افزود:  از کمیته داوران گله شدید دارم اصلا متوجه چینش داوری نمی شویم که چرا با کرج بازی داریم از قزوین داور انتخبا می شود و با سیرجان بازی داریم از بندرعباس! به نظرم هنوز لیگ 3 برای کمیته داوران مثل فوتبال محلات می ماند .

سرمربی تیم فوتبال شهید مولایی قراخیل قائمشهر در ادامه گفت: دیشب دو مرتبه باید تیم سیرجان ده نفره می شد ولی داور فقط با تیم حریف مدارا می کرد و با سوتهای اشتباه کل تیم را  عصبی کرد. در صحنه گل هم توپ اصلا کرنر نشده بود.

وی در پایان سخنان خود گفت: از کمیته داوران خواهش دارم که لیگ سه برای آنها مهم باشد و بدانند با تمام مشکلات، یک تیم هزینه میکند و مسیری حدود  23 ساعت  را طی میکند تا به مقصد و برای مسابقه در شهر میزبان برسد، آن وقت انصاف نیست که به این راحتی داوران نتیجه را تعیین کنند ولی با اعتماد و اعتقادی که به بازیکنانم دارم مطمئن هستم جبران میکنیم و لیگ دویی می شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xm86q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادی: برای رسیدن به هدف می جنگیم/ فرداشب بازی سختی پیش رو داریم ولی به بازیکنانم ایمان دارم