تاریخ انتشار: 1397/03/03 21:24
کد خبر: 146622

فرازنده: فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودیم

سرمربی مقاومت البرز: با برنامه ریزی دقیق در این فصل و استفاده از تجربه فصل گذشته مقاومت البرز را لیگ دویی خواهیم کرد.
فرازنده: فصل گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودیم

مهدی فرازنده سرمربی تیم مقاومت البرز در مصاحبه فرتاک ورزشی  گفت: در سال ۹۵ در لیگ برتر استان البرز بعنوان سرمربی کارم را در باشگاه مقاومت شروع کردم که سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی تیم مسجل گردید و به مرحله اول لیگ سه راه پیدا کرد

وی افزود: در شروع سال ۹۶ برای آماده سازی تیم برای مسابقات لیگ سه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کردیم و با دست خالی از لحاظ امکانات زیر ساختی فعالیت خود را آغاز کردیم حتی گاهی از تمرینات را در پارکها و در زمین های کوچک پیگیری کردیم و سیاست باشگاه در سال اول حضور با تیم‌ بسیار جوان با میانگین سنی ۲۳ سال حفظ در مرحله اول مسابقات و نیم نگاهی به صعود از گروه پایه گذاری گردید.

فرازنده در ادامه گفت: با توجه به این که تیم را کاملا بومی و از نفرات داخل استانی جذب کردیم و از طرفی چون سهمیه مشخصی برای جذب سرباز قهرمان نداشتیم مجبور شدیم با تیم سال گذشته و حتی با از دست دادن نفرات کلیدی و تاثیر گذار سال گذشته مثل میلاد نصرتی و.... پا به آوردگاه مسابقات بگذاریم.

سرمربی مقاومت البرز سپس گفت: البته در هشت هفته ابتدایی در صدر جدول مسابقات حضور داشتیم و آمار ۱۰۰٪ پیروزی در داخل خانه را به ثبت رسانیدم و از سویی دیگر ۳ هفته استراحت در هفته های انتهایی نصیب ما شد که متاسفانه در گام آخر همین مسأله گریبان ما را گرفت و تیم مقاومت در عین شایستگی به دلیل تفاضل گل از صعود باز ماند!

وی افزود: در فصل جدید با استفاده از تجارب سال گذشته برنامه ریزی بسیار دقیقی را با همکاران فنی و پشتیبانی باشگاه انجام داده ایم و انشالله در اوایل خرداد تست های تیم با جذب نفرات از کل ایران شروع خواهد شد.

فرازنده در ادامه گفت: مسوولین باشگاه نگاه ویژه ای به تیم فوتبال پیدا کرده اند زمین تخصصی برای تیم تدارک دیده شده است و تمام هدف باشگاه مقاومت راهیابی به مرحله نهایی و پس از آن به لیگ دو کشور خواهد بود.

وی در ادامه گفت: جا دارد که با تشکر از کادر سال گذشته تیم آقای سید امیر حسینی همکار و مربی تیم و آقای میثم راضیی مدیر سازمان  فوتبال مقاومت که زحمات فراوانی برای تیم کشیدند داشته باشم. لازم بذکر است که هزینه های تیم از اسپانسرهای خارج باشگاه تامین گردید و این امر با تلاش های مدیر عامل محترم باشگاه آقای اسفندیاری و مدیر فوتبال آقای بوستانی و پاره ای از مواقع خود بنده هم در این حوزه فعالیت‌های را انجام دادم تا شرایط تیم داری فراهم گردید.

سرمربی مقاومت البرز افزود: از مدیران استان البرز تشکر می کنم و امیدوارم ما را مورد حمایت خود قرار دهند و هم همچنین لازم میدانم از  سردار مولایی ریاست محترم سپاه استان البرز که مجوز تیم را برای حضور مسابقات صادر کردند،حاج رحیم اسفندیاری مدیر عامل محترم باشگاه که بدون توقف در حال توسعه باشگاه مقاومت است،استاد عباس مشایخی سرپرست وقت هیات فوتبال استان،جناب مهندس غلامرضایی و مصطفی سعیدی سیرایی اعضای ورزشی شورای شهر کرج دوره گذشته،جناب محسن عبدولی و جعفر احمدی در شهرداری کرج،آقایان سوری، نوروزی ،جوادی و دوست محمدی در تربیت بدنی سپاه استان البرز و کلیه دوستانی که بدلیل کمبود وقت و شرایط مصاحبه نتوانستم از آنها یاد کنم دستشان را صمیمانه می فشارم و قدردان زحمات دوستان و همراهان عزیز هستم و خواهم بود

گفت و گو: علیرضا ملکی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymbda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم مرادی: به بازیکنانم اطمینان دارم و می دانم که جبران میکنیم/ از الان ما را لیگ دویی بدانید