تاریخ انتشار: 1397/03/23 00:54
کد خبر: 144264

علیزاده: سیاست ما استفاده از بازیکنان جوان می‌باشد؛ نام داماش در فوتبال تهران شناخته شده است.

عباس علیزاده مدیرعامل باشگاه داماش تهران در مصاحبه‌ای با فرتاک ورزشی گفت در سال ۹۷ از بازیکنان جوان استفاده خواهیم‌کرد.
علیزاده: سیاست ما استفاده از بازیکنان جوان می‌باشد؛ نام داماش در فوتبال تهران شناخته شده است.

به گزارش فرتاک ورزشی، عباس علیزاده گفت: پارسال واقعا از لحاظ مهره ای و امکانات در سطح بالایی تیم را بستیم. همچنین کادر تقریبا خوبی داشتیم آقای آرش برهانی راس کار بودند. ولی با توجه به بی‌تجربه بودن ایشان و البته همکاری نکردن بازیکنان باتجربه و البته حواشی که خواه و ناخواه به اسم آقای برهانی دور تیم ما بود.

تا هفته پنجم ما کلا ۵ امتیاز گرفتیم و بعد از صحبت و جدایی کاملا دوستانه ایشان که واقعا زحمات زیادی برای داماش کشیدن توانستیم با اضافه کردن ۱۰ بازیکن امید و کنار گذاشتن با تجربه‌ها و یک پنجم هزینه ۵ هفته ابتدایی، در ۶ بازی ۱۴ امتیاز بگیریم که اگر شاید یکی از تساوی های اوایل بازی‌ها با برد عوض می‌شد به‌راحتی صعود می‌کردیم. ولی همین که توانستیم در آن وضعیت تیم را به سوم جدول برسانیم خدا را شکر می‌کنیم.

در سال ۹۷ ساسیت کلی باشگاه استفاده از بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال است به همین منظور از روز دهم یا پانزدهم تیرماه شروع به برگزاری تست همگانی خواهیم کرد‌.

نام داماش در فوتبال تهران و پایه، نام شناخته شده و بزرگی است. امیدواریم بتوانیم امسال با استفاده جوان‌های شایسته تهرانی خصوصا جنوب تهران نماینده شایسته ای برای تهران باشیم. درحال حاضر کادرجوانی داریم که در سالهای بعد بیشتر راجع‌بشان می‌شنوید.

در اخر از شما و مجموعه خبرگزاری بزرگ فرتاک ورزشی تشکر و قدردانی می‌کنم که این فرصت را در اختیار مجموعه داماش تهران قرار دادید.

عباس علیزاده(مدیریت مجموعه داماش بزرگ تهران)

مصاحبه: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmmer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ندرلو: فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی بدشانس بودیم.